Ρεβίθια σούπα


Πριν από μέρες είχα βάλει στο νερό να μαλακώσουν τα ρεβίθια Και ενώ μες το μυαλό μου σκεφτόμουν διάφορες συνταγές πιο καλοκαιρινές για να τα μαγειρέψω, κάθε άτομο της οικογενείας μου που πέρναγε και τα έβλεπε μια κουβέντα είχε: Ω τι ωραία, ρεβίθια σούπα; Είναι σουπάδες τι να κάνουμε;-)
Είπα και εγώ να τους κάνω το χατήρι!

500 γρ ρεβίθια
2 κρεμμύδια μεγάλα
σέλινο
μαϊντανό
ρίγανη
1 φύλλο δάφνης
λάδι
αλάτι, πιπέρι
χυμό από 1 μεγάλο λεμόνι
3-4 κουταλιές corn flour

Μουλιάζουμε απο την προηγούμενη μέρα σε μπόλικο χλιαρό νερό τα ρεβίθια
Την επομένη τα στραγγίζουμε και τα βάζουμε με φρέσκο νερό σε μια κατσαρόλα. Προσθέτουμε το μαϊντανό, το σέλινο,τη δάφνη και τη ρίγανη και τα αφήνουμε να βράσουν σε χαμηλή φωτιά. Όταν έχουν αρχίσει να μαλακώνουν ρίχνουμε αλάτι πιπέρι και λάδι. Όταν έχουν γίνει, ρίχνουμε σε ένα βαθύ πιάτο το χυμό λεμονιού και το ανακατεύουμε με το corn flour. Ρίχνουμε μερικές κουταλιές από το ζουμί των ρεβιθιών να ζεστάνουμε λίγο το corn flour. Το ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε.
Άντε και καλό Χειμώνα:ο)

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στη γλυκιά Λίλα με τα λιλά της που μου έκανε την τιμή να μου δώσει δύο βραβεία. Το ένα το έχω χαρίσει ήδη σε όλους εσάς, ορίστε τώρα και το άλλο. Δεν το λέω σε κανέναν προσωπικά, βάλτε το όλοι χωρίς καμιά αναφορά. Στολίζουν τόσο ωραία τα blog όλα αυτά τα βραβεία!!!

22 σχόλια:

  1. άρχισε να δροσίζει και έσκασαν μύτη οι σουπίτσες και τα όσπρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι πιο ωραίο από ένα πιάτο ζεστή ρεβιθάδα!! αγαπημένο όσπριο. Την επόμενη φορά μούσκεψε λίγα παραπάνω και φτιάξε λίγους νησιώτικους ρεβιθοκεφτέδες που φτιάχνονται με ωμά ρεβίθια. θα βρεις συνταγούλα στο μπλογκ μου. Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενώ λατρεύω τα όσπρια γενικά, τα ρεβύθια είναι τα μόνα που αντέχει το στομάχι μου! τα τιμούμε συχνά λοιπόν κάθε χειμώνα, σουπίτσα τα φτιάχνω κι εγώ, άμα χυλώσουν σωστά είναι σούπερ φαγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ ρεβυθάκια τρώω με τη σέσουλα. Τα καλύτερα που έχω φάει μέχρι τώρα είναι από τα αγροκτήματα Έβρου. Αντί για μαϊντανό βάζω ρίγανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλά κάνεις bib mama και μας θυμίζεις τα όσπρια, καιρός είναι να τα ξαναβάλουμε στο τραπέζι μας.
    Η ρεβυθάδα είναι η αγαπημένη μου σούπα.
    Αυτό με το κορν φλάουρ και το λεμόνι, ωραία ιδέα για να χυλώσει το ζουμάκι...

    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γαστεροπλήξ μου έτσι είναι. Και που να πιάσουν τα κρύα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. elen θα δοκιμάσω τους ρεβυθοκεφτέδες σου. Γενικά μας αρέσουν τα περίεργα μεζεδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Betty τα όσπρια και τα λαχανικά στο σπίτι μας είναι πολύ αγαπητά. Το κρέας όχι και τόσο. Η κόρη μου μικρή όταν την ρώταγαν το αγαπημένο της φαγητό έλεγε φακές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίλα πράγματι του πάει πολύ η ρίγανη. Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. VASILIKI όσο ο καιρός δροσίζει θυμόμαστε αγαπημένα χειμερινά φαγητάκια. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο τους τεσσερις τα τρωμε και με το παραπανω οι τρεις μας,οσο για το γιο μου -ακουσον ακουσον!- μια φορα δοκιμασε και ξερεις με τι πηρε να τα φαει? με την οδοντογλυφιδα,τα τσιμπαγε ενα ενα... το γελιο που εκανα δεν λεγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγαλομαμά μου, μπορώ να έχω ένα πιατάκι γεμάτο γεμάτο; Τα λατρεύω τα ρεβύθια!!! Να φανταστέις ότι εμείς τα τρώμε και το καλοκαίρι..... Τώρα όμως που αλλάζει ο καιρός είναι ότι πρέπει!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. cook μου, εμείς το χειμώνα τις ταράζουμε τις σούπες με όσπρια γενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημιουργία, μερικές φορές τα παιδιά μας κάνουν κάτι τέτοια και μας ξετρελαίνουν!! Μπορεί να αλλάξει γνώμη όταν μεγαλώσει και εγώ μικρή δεν τα έτρωγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΗ και εγώ τα φτιάχνω το καλοκαίρι αλλά συνήθως όχι σούπα. Πάρε το πιατάκι σου, θέλεις και κρασάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ, σε ευχαριστώ. Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Tην έχω πεθυμήσει πολυυυυυυυυύ καιρό! Να δω πότε θα την κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kiki, τώρα που χαλάει ο καιρός, θα αρχίσουμε όλα τα χειμωνιάτικα φαγητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχτίδα μου ευτυχώς η οικογένεια τρώει και σούπες και όσπρια με πολλή χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή