Πέστο φέτας

Για άλλη μια φορά το internet στο σπίτι μας αποφάσισε να κατέβει σε απεργία, μάλλον στάσεις εργασίας κάνει, πότε λειτουργεί, πότε όχι. Σε αυτές τις στιγμές που δουλεύει προσπαθώ να δω τα αγαπημένα μου blogs, να παίξω τα παιχνίδια μου:)) και να κάνω και την ανάρτηση μου!

Από τις διακοπές το καλοκαίρι, είχα αγοράσει από ένα μαγαζί με χειροποίητα ζυμαρικά, ένα κριθαράκι τόσο όμορφο, που μου φαινόταν άδικο να το κάνω κάτι με κρέας ή με σάλτσα. Δεν ξέρω αν φαίνεται στη φωτογραφία και σίγουρα δεν είναι έτσι, αλλά είναι σαν να το έχουν κόψει ένα ένα σπυρί με το χέρι.
Το έβρασα λοιπόν και έφτιαξα μια σάλτσα φέτας με κουκουνάρι, η συνταγή είναι παραλλαγή από μια που είχα βρει σε ένα περιοδικό!

χρειαζόμαστε
200 γρ φέτα
50 γρ κουκουνάρια
1/2 σκελίδα σκόρδο
1/2 κουταλάκι ρίγανη
2-3 κουταλιές λάδι
3-4 κουταλιές μαϊντανό
Χτυπάμε στο μπλέντερ όλα τα υλικά. Αν είναι πολύ σφιχτό προσθέτουμε 2-3 κουταλιές γάλα ή νερό από τα βρασμένα ζυμαρικά.
Ήτανε πραγματικά πεντανόστιμο και διαφορετικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν dip. Η δική μου οικογένεια, πιο πολύ το ευχαριστήθηκε με τα κριτσίνια με φέτα και λιαστή ντομάτα, που έφτιαξα από το βιβλίο της Κικής!

31 σχόλια:

  1. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΥΡΙ .....ΤΟ ΤΣΙΜΠΑΩ .....
    ΠΑΙΡΝΩ....ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ..ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα!!έφτιαξες βλέπω κριτσινάκια!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο φαινεται θα το δοκιμάσω
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω να γίνεται το ίδιο καλή η σάλτσα και με κατσικίσιο (γιδοτύρι).
    Είναι πιο σφιχτό από την φέτα και θα βάλω λίγο περισσότερο λάδι.
    Καλό είναι να έχουμε κάτι τέτοιο στο ψυγείο, για βουτιές, έστω και με ψωμί.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσει η ιδέα και με τα άσπρα ζυμαρικούλια του ότι πρέπει...
    Ισως αν προσθέσουμε και λίγο δύοσμο ή βασιλικό να γίνει πιο αρωματικό. Έχω αρκετό φρέσκο αναπτυγμένο στα γλαστράκια μου.
    Καλημέρα Big Mama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξανθή, έφτιαξα, και ήτανε πολύ νόστιμα και εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, φαντάζομαι θα είναι ακόμη πιο νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αστρο - Συμμορίτες, καλό βράδυ αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Penelope, νομίζω τη συνταγή την είχα δει με χυλοπίτες! Όσο για τα αρωματικά, φαντάζομαι μια χαρά θα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. naiiii!!!!είμαι πολυ της φετας...πως να το κανουμε(και περιμενω πως και πως το βιβλιο της Κικιτσας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Big Mama ωραιότατη ιδέα! Απλή και γευστική! Και για σάλτσα και για ντιπ! Όσο για τα κριτσίνια της Κικής τα έχω βάλει στο μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαταπληκτική ιδέα, πανεύκολη και σίγουρα πεντανόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώωωωωωωωωω! Κι εγώ θέλω πέστο φέτας!!! Αααααααααα!!!!
    Ω! Έφτιαξες τα κριτσινάκια με λιαστή ντομάτα! Μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζυμαρικά με φέτα είναι μια τρέλα!!!!
    καλημερούδια
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. cook,άσε,το βιβλίο της Κικής μας έχει ξεσηκώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγγελικη Ν, είναι και εύκολα και νοστιμότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λίλα, ευχαριστώ, καλή μέρα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kiki είδες τι έχουμε πάθει; Πιάσαμε τα ζυμώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και λοιπόν;E allora? Καλημέρα και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μεγαλομαμά μου, μάλλον το ίδιο περιοδικό διαβάσαμε γιατί το φτιάχνω συχνά, μιας και οι άντρες μου είναι τυροφάγοι σε όλες τις μορφές....χιχιχι Μόνο που εμένα βγαίνει λίγο πιο πράσινο, επειδή προσθέτω παραπάνω μαϊντανό και λίγη ρόκα.
    Μου αρέσει η ιδέα του ντιπ, με τα κριτσινάκια..
    Καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ειναι τελειο οταν καμια φορα φτιαχνω κατι τετοιο καταληγω να τρωω μονο αυτο και να περιφρονω το κυριως πιατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή