αρωματικό κοτόπουλο με κάρυ/Savory Curried Chicken

Την ξέρετε πια νομίζω την διαφωνία μας με τη συνblogger μου Χαρά στις γεύσεις. Εγώ μπαχαρικά χρησιμοποιώ λίγα  και εκείνη χρησιμοποιεί τα πάντα όλα και σε μεγάλες ποσότητες! Σήμερα όμως η Χαρά θα είναι πολύ περήφανη για μένα. Τόσα αρωματικά σε ένα φαγητό δεν έχω βάλει ποτέ μου! Πρέπει να ομολογήσω βέβαια πως έγινε νοστιμότατο και όποιος το έφαγε ενθουσιάστηκε! 

χρειαζόμαστε
6-8 μπουτάκια κοτόπουλου
3 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3-4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
1 κομματάκι τζίντζερ τριμμένο (περίπου όσο μια μεγάλη σκελίδα σκόρδου)
1/2 κουταλάκι τριμμένο κόλιανδρο
1/4 κουταλάκι κύμινο τριμμένο
1/2 κουταλάκι μαραθόσπορο κοπανισμένο
1/2 κουταλάκι πιπέρι καγιέν
1 κουταλάκι σκόνη κάρυ
2 κουταλάκια πάστα ντομάτας
2 φλιτζάνια ζωμό κότας
αλάτι-πιπέρι

Σοτάρουμε το κοτόπουλο στο λάδι να πάρει χρώμα από όλες τις πλευρές. Το βγάζουμε σε ένα πιάτο και ρίχνουμε τα κρεμμύδια. Σοτάρουμε για 3-4 λεπτά και ρίχνουμε το σκόρδο και το τζίντζερ. Προσθέτουμε όλα τα μπαχαρικά και την πάστα ντομάτας. Ανακατεύουμε, προσθέτουμε το κοτόπουλο και το ζωμό, αλάτι, πιπέρι και αφήνουμε να σιγοβράσει για 30-40 λεπτά μέχρι να γίνει το κοτόπουλο και να μείνει το φαγητό με μια πολύ ωραία σαλτσούλα.
Σερβίρουμε με ρύζι ή με πουρέ όπως εμείς σήμερα.

I think by now you've realized  the difference in taste between myself and Xara, my co-blogger. I use just a few spices while she uses all of them and in large quantity! Today though is the day that Xara will be very proud of me. I've never used so many herbs and spices in a single recipe! I have to admit however that it came out delicious and all who ate it absolutely loved it!

we need
6-8 chicken drumsticks
3 Tbsps olive oil
1 onion, finely chopped
3-4 green onions, finely chopped
2 garlic cloves, minced
piece of ginger, grated (the size of a large garlic clove)
1/2 tsp ground coriander
1/4 tsp ground cumin
1/2 tsp ground fennel seed, coarsely ground
1/2 tsp cayenne pepper
1 tsp curry powder
2 tsps tomato paste
2 cups chicken broth
salt and pepper, to taste

In a large pan, saute chicken in oil, until all over golden, transfer to plate. Saute onions for 3-4 min, then add garlic and ginger. Add all spices and tomato paste. Stir, add chicken drumsticks, broth, salt, pepper and let simmer for 30-40 min until chicken is ready and in a nice sauce.
Serve with rice or mashed potatoes as we did today.

12 σχόλια:

  1. Τρελλαίνομαι γι αυτές τις γεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα μου αρέσουν τα μπαχαρικά και θα συμφωνήσω με τη Χαρά. Όμως τα συγχαρητήρια θα πάνε σε σένα για το τέλειο φαγητό που έφτιαξες. Το λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι, λατρεύω το κάρυ και το κοτόπουλο και τα μπαχαρικά και τις προτάσεις σου! Θα δοκιμαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τασσομαι με την συνμπλογκερ σου χαρα καθως βλεπεις ειμαι και εγω του μπαχαρικου και γενικα της υπερβολης!!!!!
    το κοτοπουλακισου με τα μπαχαρικα του ειναι μουρλιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ του μπαχαρικού είμαι τα τελευταία χρόνια, νοστιμο πολύ πρέπει να είναι το κοτοπουλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα μπαχαρικά είναι το Α και το Ω πλέον για μένα. Και όταν λέω μπαχαρικά δεν εννοώ να πάρω τον άλλον και να τον κάψω, αλλά όμορφα μείγματα και αρωματικά όπως αυτά που προτείνεις!Είδες τι καλά λόγια είπα ε?
    Θέλω ένα μπουτάκι τώρα με πουρέ πλις χιχι:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε ναι, κι εγώ του μπαχαρικού είμαι, γι αυτό λάτρεψα το καλομαγειρεμένο κοτοπουλάκι σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες πόσο δίκιο έχει η Χαρά; Μοσχοβολάει το κοτοπουλάκι σου Μαρία, έχει όλα τα αγαπημένα μου μπαχαρικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία κι εγώ με τα μπαχαρικά δεν έχω και πολύ καλή σχέση ως προς τον αριθμό προσθήκης στο ίδιο φαγητό.
    Τώρα τελευταία χάλασα κι εγώ ιδιαίτερα αν πρόκειται για κοτόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου χρησιμοποίησες τα αγαπημένα μου μπαχαρικά!! είμαι σίγουρη ότι το πιάτο σου θα είναι πεντανόστιμο!!
    Υ.Γ.βλέπω πως τα μπαχαρικά έχουν πολλές φαν... μάλλον η Χαρά θα γελάει από ευχαρίστηση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τη Χαρά, όσο πιο πολλά τα μπαχάρια τόσο πιο καλά! Φαίνεται καταπληκτικό το κοτοπουλάκι!!!!
    φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΑ!!!! "Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται" Μετά από τόσα χρόνια επιτέλους είδες το φως (των μπαχαρικών)!!! Χαίρομαι που η πλειοψηφία μίλησε "υπέρ" τους!!! Πολύ νόστιμο το πτηνό και σου κλέβω τη συνταγή..LOL..Co-blogger out! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή