κοτόπουλο με μήλο και σταφύλια/ Chicken with Apples and Grapes

Όση ώρα μαγείρευα αυτή τη συνταγή σκεφτόμουν τη μανούλα μου και γέλαγα πολύ! Είμαι σίγουρη πως μόλις της πω τι έφτιαξα θα κάνει τις γνωστές γκριμάτσες που κάνει όταν βλέπει στην τηλεόραση ή διαβάζει στα περιοδικά όλα αυτά τα "περίεργα φαγητά" αφού για τη μαμά μου γαστρονομική υπέρβαση είναι να βάλει, ας πούμε, δυόσμο στα γεμιστά:))
Εμείς εδώ τα έχουμε ξεπεράσει αυτά, οπότε όταν είδα την ιδέα σε ένα από τα περιοδικά της Χαράς, δεν υπήρχε περίπτωση να μη δοκιμάσω κάτι παρόμοιο. Είναι πολύ νόστιμο φαγητό με μια γλυκιά αρωματική σάλτσα!

χρειαζόμαστε
8-9 μπουτάκια κοτόπουλου (περίπου 1 κιλό)
2 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κρεμμύδι κομμένο σε φετάκια
1 κουταλάκι τριμμένο δενδρολίβανο
1/4 φλιτζάνι τσίπουρο
2 φλιτζάνια ζωμό κοτόπουλου
2 κουταλάκια κορν φλάουρ
1 μήλο σε φέτες
30-40 ρόγες σταφύλι χωρίς κουκούτσια
αλάτι και πιπέρι

Σε ένα βαθύ, αντικολλητικό τηγάνι  ρίχνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κοτόπουλο για 3-4 λεπτά μέχρι να ροδίσει από όλες τις πλευρές. Βγάζουμε το κοτόπουλο σε ένα πιάτο και ρίχνουμε το κρεμμύδι και το δενδρολίβανο. Σοτάρουμε για 5-6 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν και βάζουμε πάλι το κοτόπουλο. Ρίχνουμε το τσίπουρο, βράζουμε για 1 λεπτό και μετά προσθέτουμε το 1 1/2 φλιτζάνι από το ζωμό, αλάτι, πιπέρι, σκεπάζουμε το φαγητό και αφήνουμε να σιγοβράσει για 20 λεπτά. Αν δούμε και χρειάζεται ρίχνουμε λίγο νεράκι. Καθαρίζουμε το μήλο και το κόβουμε σε φέτες. Στο 1/2 ζωμό που έχουμε κρατήσει διαλύουμε το κορν φλάουρ. Το προσθέτουμε στο φαγητό και ρίχνουμε και τα μήλα. Αφήνουμε να βράσει για 15 λεπτά ακόμα, ανακατεύοντας ελαφρά. Προσθέτουμε τις ρόγες από τα σταφύλια, αφήνουμε να βράσει 5 λεπτά ακόμη και κατεβάζουμε το φαγητό από τη φωτιά. Σερβίρουμε με βουτυράτες χυλοπίτες.

I laughed a lot while preparing this meal because I was thinking of my mom. I'm sure that once I tell her what I cooked she' ll put on a weird expression on her face, the one she usually has when she watches on t.v., or reads in a magazine about "weird food recipes". Imagine that my mom would most likely say that mint in stuffed tomatoes is a culinary transgression :))
At home, we're above and beyond these details so, when I found this recipe in one of Xara's magazines, there was no way I wouldn't try it. It's a very tasty dish, with a sweet, fragrant sauce.

we need
8-9 chicken drumsticks (about 2 lbs 2 oz)
2 Tbsps olive oil
1 onion, sliced
1 tsp rosemary
1/4 cup tsipouro
2 cups chicken broth
2 tsps corn flour
1 apple, peeled, cored and sliced
30-40 seedless grapes
salt and pepper, to taste

Heat oil in a non- stick pan and sear chicken drumsticks, 3-4 min, or until golden. Transfer chicken to plate and add onion and rosemary. Let cook for about 5-6 min, then return chicken to pan. Add tsipouro, let cook for 1 min, then add 1 1/2 cups of the broth, season with salt and pepper, cover and let simmer for 20 min. If necessary, add some water.
Dilute corn flour in 1/2 cup reserved broth and add to chicken along with prepared apple. Continue cooking for 15 more min, stirring gently. Add grapes, cook for 5 min, then remove from heat.
Serve with buttered noodles.


11 σχόλια:

  1. Poli endiaferousa kai nostimi protasi!!!
    M aresoun oi almyroglykes gefseis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ίδια γέλια θα έκανε και η δική μου μαμά!
    Εντάξει είναι δύσκολο για αυτές να βλέπουν το μήλο και το σταφύλι να συνδυάζονται με κοτόπουλο.
    Πολύ ωραίο φαίνεται το πιάτο σου Μαράκι, νόστιμο και ευπαρουσίαστο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω φτιάξει κάτι παλιότερα από ιδέα της Κικής κοτόπουλο με σταφύλια.
    Βέβαια όταν λέω σε πολλούς φίλους για την προσθήκη φρούτων σε φαγητά με κοιτούν οι περισσότεροι περίεργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η δικιά μου η μανούλα έχει συνηθίσει πλέον τις γευστικές υπερβάσεις μου και τίποτα πια δεν της κάνη αίσθηση χα χα χαα!
    Μ' αρέσει πολύ η πρότασή σου Μαράκι γι αυτό το ιδιαίτερο και σίγουρα νόστιμο φαγάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, μου θύμισες πριν χρόνια πολλά που έβαλα κι εγώ ρόγες σταφυλιού στο κοτοπουλάκι μου κι η μαμά μου με κοίταγε σαν να'μουν εξωγήϊνος! Λαχταριστό έγινε το πιατάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίος συνδυασμός των φρούτων με τα κρεατικά. Το χοιρινό και το μοσχάρι μαγειρεύονται όμορφα με κυδώνια, δαμάσκηνα, μήλα και ξερά βερίκοκα. Γιατί όχι και το κοτόπουλο λοιπόν!!
    Μόνον το τσίπουρο, μου φαίνεται λίγο δυνατό για το σύνολο της γεύσης, Μαρία μου. Ίσως ένα λευκό κρασί, να είναι πιο ήπιο ενδεχομένως.
    Ωραία πρόταση πραγματικά.
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα φρούτα μέσα στο κρέας τα λατρεύω κι ευτυχώς τα τρώει και ο άντρας μου και ο γιος μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακριβώς την ίδια αντίδραση έχει και η δική μου μαμά. Εγώ λατρεύω τα "περίεργα" και τα φρούτα σε συνδυασμό με το κρέας. Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαίρετο το πιάτο σου και λατρεύω τον συνδυασμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ νόστιμο φαγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή