Τούρτα με καρύδια και ρούμι

Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλους! Καλά περάσαμε και την παραμονή και τα Χριστούγεννα με αρκετή κούραση, αφού τα δυο συνεχόμενα τραπέζια δεν είναι κάτι εύκολο για μένα τουλάχιστον. Παρόλα αυτά, όλα πήγαν καλά και σύμφωνα με τα λεγόμενα της οικογενείας μου, καλύτερα από άλλες φορές που θα έπρεπε να βρίσκονται σε απόσταση τριών μέτρων από μένα, όταν μαγειρεύω:))

Αυτή η ασυνήθιστη ψυχραιμία για μένα, είχε φυσικά τα καλά της αλλά είχε και τα κακά της. Δεν έβγαλα φωτογραφίες, το ξέχασα!!!! Αν είναι δυνατόν!!! Δε φωτογράφισα το πολύ ωραίο κρέας με συνταγή της  Νigella Lawson από ένα περιοδικό που μου έδωσε η Ελέινα η Σκωτσέζα φίλη μου, δε φωτογράφισα την καταπληκτική γέμιση χωρίς κιμά,  που έχει στο καινούριο της βιβλίο η Κική, δε φωτογράφισα τίποτα. Και καλά όλα τα άλλα τα ξαναφτιάχνω κάποια στιγμή, κομμάτι ολόκληρο μοσχάρι 5 κιλά πότε θα ξαναφτιάξω; ΑΧ!!

Άντε, για να γλυκάνω τον πόνο μου αλλά και όλους εσάς μέρες που είναι, σας φτιάχνω μια πολύ νόστιμη τούρτα με απλά υλικά που είναι και η μόνη που έβγαλα φωτογραφία γιατί τότε το θυμήθηκα! Τη συνταγή τη βρήκα πάλι από το περιοδικό, είναι του Gregg Wallace που είναι κριτής στο MasterChef της Αγγλίας. Απλώς εγώ αντί για άρωμα καφέ την έκανα με άρωμα ρούμι που μου έχει στείλει η Χαρά. Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα από τα δυο εδώ γι αυτό γράφω ρούμι.

χρειαζόμαστε
για το παντεσπάνι
4 αυγά
175 γρ άχνη
100 γρ αλεύρι
1 κουταλάκι καλαμποκέλαιο
140 γρ καρύδια τριμμένα
για την κρέμα
300 γρ κρέμα γάλακτος
2 κουταλάκια άχνη
1 κουταλάκι άρωμα βανίλια
για τη βουτυρόκρεμα
140 γρ βούτυρο μαλακό
300 γρ άχνη
1 κουταλάκι γάλα
1 κουταλάκι ρούμι
για το στόλισμα
καρύδια τριμμένα, χοντροκομμένα και ολόκληρα


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190β. Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη να γίνουν κρέμα. Ρίχνουμε αλεύρι, λάδι και τα τριμμένα καρύδια. Ρίχνουμε σε βουτυρωμένη φόρμα που ανοίγει και ψήνουμε για 25 περίπου λεπτά ή μέχρι να βάλουμε ένα ξυλάκι και να βγαίνει καθαρό. Αφήνουμε να κρυώσει. Αν έχουμε τρία ίδια ταψάκια, καλύτερα είναι να τα ψήσουμε χώρια για να γίνουν τρία λεπτά παντεσπάνια, κάτι που δεν γίνεται εύκολα όταν θέλουμε να χωρίσουμε ένα κομμάτι.
Εγώ για ευκολία το κόβω σε δύο κομμάτια.
Χτυπάμε την κρέμα με τη βανίλια και την άχνη σε σαντιγύ και στρώνουμε ανάμεσα στο παντεσπάνι. Η ποσότητα της κρέμας είναι για δύο στρώσεις, εγώ επειδή έκανα μια στρώση κρέμας είχα περίσσευμα και αρκετή για σπέσιαλ καφέδες καπουτσίνο:)) Έτσι κι αλλιώς το νόστιμο της τούρτας δεν είναι στη γέμιση, είναι στο παντεσπάνι και τη βουτυρόκρεμα. Στη συνταγή δεν το γράφει αλλά εγώ έβαλα ένα κουταλάκι ρούμι σε μισό φλιτζάνι γάλα και ψέκασα το παντεσπάνι για να γίνει πιο ζουμερό.
Χτυπάμε το βούτυρο με τη μισή άχνη μέχρι να γίνει μια ωραία κρέμα. Προσθέτουμε την υπόλοιπη ζάχαρη, το γάλα και το ρούμι.
Αλείφουμε την τούρτα, πασπαλίζουμε στο πλάι με τριμμένα καρύδια, επάνω ρίχνουμε χοντροκομμένα και στολίζουμε με σαντιγύ και ολόκληρα καρύδια.
Χρόνια πολλά και πάλι και καλή χρονιά να έχουμε όλοι!

31 σχόλια:

  1. Μμμμμμμούρλια η τούρτα!!!!!!!!!!!!!!!
    Κομματάκι έμεινε;;;

    Χρόνια πολλά!!!!
    Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά!
    Τούρτα τέλεια! Δεν πειράζει που δεν έχει φωτο αρκεί που τα ευχαριστηθήκατε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το γλυκάκι!!
    Και του χρόνου να περάσετε το ίδιο όμορφα & νόστιμα!!
    Καλή Χρονιά:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κι εγώ 2 τραπέζια έκανα, μια για τα γενέθλια, μια για τη γιορτή του γιού, και του χρόνου να είμαστε καλά.
    Ωραία η τουρτίτσα νόστιμη φαίνεται.
    Πολλά φιλιά και καλή πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτότυπο. Μου αρέσουν τα πρωτότυπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου συμβαίνει και εμένα ιδιαίτερα όταν έχω πολλά πράγματα στο μυαλό μου να ξεχνάω να βγάλω φωτό. Μας αποζημίωσες όμως με αυτή την ωραία τούρτα. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφη τούρτα , και πλόυσια σε υλικά!!Μπράβο Μαράκι, και του Χρόνου νάστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Asteri μου σε ευχαριστώ! Που να μείνει, ότι έμεινε το έφαγα εγώ, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Taste Advisor, ευχαριστώ, το μπουτάκι σου το χοιρινό μου έχει μείνει στο μυαλό όλες αυτές τις μέρες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. maria mas.ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά και καλά μαγειρέματα σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ και γενέθλια και γιορτή κοντά κοντά το αγόρι σου; Να είναι πάντα καλά και καλή χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. KANTHAR0S ευχαριστώ! Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Katerina, έπρεπε να με δεις πως έκανα μόλις το θυμήθηκα, τους τρόμαξα όλους, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. RIRI μου σε ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Μαρία μου
    Υπέροχη η τούρτα σου. Γεια στα χέρια σου.

    Καλά κι εγώ ξέχασα να βγάλω τα πιάτα με τις φωτογραφίες που ήθελα..πανικός ..χιχι

    Καλή γλυκιά χρονιά να έχουμε :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία τούρτα! Το καρύδι είναι από τις αγαπημένες μου γεύσεις στα γλυκά (και όχι μόνο).Καταγράφεται η συνταγή
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Μαρία μου!!!
    Γειά στα χεράκια σου!!Φαντάζομαι νοστιμιές που έφτιαξες στα τραπέζια...
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μη σκας κοριτσάκι μου...κι εμένα η γαλοπούλα και το ελάφι στιφάδο αφωτογράφητα πήγαν...
    πού να προλάβουμε με τόσα άτομα,σερβιρίσματα και μαγειρέματα...
    και του χρόνου να είσαι καλά να τα ξαναφτιάξεις...
    Τη τουρτίτσα σου κάποια στιγμή θα σου τη κλέψω,αλλά με καφέ γιατί λατρεύουμε οικογενειακώς το άρωμά του...

    φιλιά και Καλή Ολόγλυκη Χρονιά...-:))
    ( και κουράγιο γιατί έχουμε και Πρωτοχρονιά μπροστά μας...πάλι θα πεινάνε τα σκασμένα μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ... ΚΑΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μarion, ευτυχώς εμένα ο πανικός τελειώνει τα Χριστούγεννα, πρωτοχρονιά άλλοι έχουν σειρά!
    Καλή χρονιά με υγεία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Vita ευχαριστώ! Ελπίζω να σου αρέσει! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑΤΑΣΑ, καλά ήτανε σε ευχαριστώ! Καλή χρονιά κοριτσάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. SpIrToKoYto, αχ το ελάφι σου το έχω στο μυαλό μου από τότε που το διάβασα, ελπίζω να βάλεις τη συνταγή! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. georgiaxara σε ευχαριστώ! Καλή χρονιά με υγεία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρακι μουυυυ! Καλή χρονιαααααά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. happy new year maria - may we see more wonderful food in the next year!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απίθανη η τούρτα σου Μαρία!

    Καλή χρονιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή χρονιά κοπέλα μου.
    Την γλύκα τους να έχεις!!!
    Με υγεία.

    Loulou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥΡΤΑ
    Με τις καλύτερες sweet wishes για το 2011!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή και Χαρούμενη Χρονιά Μαρία μου...
    τόσο γλυκειά να είναι,όσο η τούρτα που μας κερνάς...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή