Κέικ με κάστανο/Chestnut Cake

Μου είχε περισσέψει από τις γιορτές μια κονσέρβα με κρέμα κάστανου. Έκανα λοιπόν ένα πολύ νόστιμο κέικ που έχω βρει στο Gourmet της Ελευθεροτυπίας. Δεν ξέρω ποιανού είναι, θέλω να πιστεύω πως είναι του Παρλιάρου γιατί είναι από τους λίγους που γράφουν τα υλικά σε γραμμάρια και όχι σε φλιτζάνια και είναι σίγουρο ότι το γλυκό θα είναι επιτυχημένο!

χρειαζόμαστε
4 αβγά
150γρ ζάχαρη
1 σφηνάκι ρούμι
1 π
ρέζα αλάτι
200 γρ αλεύρι
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
200 γρ βούτυρο
40
0 γρ κρέμα κάστανο

Έκανα δύο αλλαγές από τη συνταγή. Έβαλα 50 γρ ζάχαρη λιγότερη (η συνταγή λέει 200 γρ.) και έβαλα και 1 1/2 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ στο αλεύρι ενώ η συνταγή δεν το λέει.

Χτυπάμε τα αβγά με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν και προσθέτουμε το ρούμι. Ρίχνουμε το αλεύρι, με το αλάτι και τη μπέικιν πάουντερ. Λειώνουμε ελαφρά το βούτυρο, το ανακατεύουμε με την κρέμα του κάστανου και το προσθέτουμε στο μείγμα. Το ρίχνουμε σε μια βουτυρωμένη φόρμα του κέικ και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180β για 40-50 λεπτά. Δοκιμάζουμε με ένα μαχαίρι ή ένα σουβλακοξυλάκι και αν βγει υγρό, το αφήνουμε να ψηθεί λίγο ακόμα. Αφήνουμε να κρυώσει και σερβίρουμε. Είναι πολύ ζουμερό και αφράτο!

Δε πιστεύω να θέλετε και γλάσο; Με τόση γλυκιά κρέμα κάστανο, ούτε να το συζητάτε!
Άντε λίγο καρυδάκι εδώ και κει για διακόσμηση!


I made this cake with a can of cream of chestnut I had bought for the holidays!

we need
4 eggs
5 oz sugar
1 shot of rum
pinch of salt
6 2/3 oz flour
1 1/2 tsps baking powder
6 2/3 oz flour
1 can cream of chestnut (13 1/3 oz)


Beat eggs with sugar until fluffy, then add rum. Combine flour,baking powder and salt and add to egg mixture. Turn into greased baking pan and bake in preheated oven, at 350F, for 40-50 min. Test doneness with knife and allow more baking time, if necessary. Remove from oven, let cool and serve. It is very moist and light!

26 σχόλια:

  1. Κοίτα σύμπτωση χτες διάβαζα το συγκεκριμένο τεύχος κι έλεγα να κάνω κανένα γλυκό με κάστανα αλλά ολόκληρα!!
    καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κέικ έχω πάψει να κάνω, γιατί μονη μου τα φτιάχνω-μόνη μου τα τρώω.
    εκτός από ένα δυο κομμάτια, στη σχολική Ραφαηλίσια τσάντα, οολο το υπολοιπο, μάντεψε που πηγαίνει..

    καλό Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μόνο μαρόν γκλασέ τρώω....γλυκό έχω φάει μια φορά και δε μου άρεσε...αν ημουνα όμως στο σπιτικό σου θα δοκίμαζα γιατί πως θα μάθω αν μου αρέσουν ή οχι.Μπορεί το γλυκό που'χα φάει να'ταν μάπα ;)

    καλό απόγευμα
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία μου που βρήκες χρόνο και επεξεργάστηκες αυτή την εναλλακτική συνταγή για κέικ!
    Φαντάζομαι το κάστανο θα δίνει τη νοστιμιά του και το άρωμά του...
    Λαχταριστό φαίνεται!
    Να είσαι καλά,
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο.Μου αρέσουν πολυ τα κάστανα.Θα πάρω ένα κομμάτι και θα φύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ.....ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ...ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ...ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια χαρά γλυκάκι, αλλά εδώ τα κάστανα μόνο βραστά ή ψητά τα τρώνε διαφορετικά τα παιδάκια μου ούτε να τα δουν δε θέλουν, ή γλυκό κουταλιού από τα χεράκια μου, γι' αυτό φιλενάδα βάλε μεγάλο κομμάτι για μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν νομίζω να έχω φάει κέικ κάστανο. Περιέργεια έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαχταριστό, λαχταριστό, λαχταριστό!! (εις τριπλούν δηλαδή!!)
    Μου έχει μείνει κι εμένα μια κρέμα κάστανο, επίσης αρκετά καθαρισμένα κάστανα, κάποια στιγμή ΄πρέπει να τα αξιοποιήσω)
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν θα έχω σκουπίσει τα σάλια που τρέχουν ίσως μπορέσω να γράψω κάτι παραπάνω!!! Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ξέρω πως άργησα αλλά είμαι σίγουρη πως μια φετούλα θα βρεθεί!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξανθή, μου αρέσουν πολύ τα κάστανα, με το ζόρι κρατήθηκα να μην κάνω τούρτα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριλένα, να σου στείλω τη διεύθυνση να το στέλνεις κατά δω; Εγώ δε τους προλαβαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και λοιπόν;E allora? η κρέμα κάστανο είναι σαν λειωμένα μαρον γλασέ. Πολύύύύύ γλυκιά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. VASILIKI, πραγματικά είναι νοστιμότατο, ούτε εγώ δεν το περίμενα ότι θα άρεσε τόσο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ELENI, ας ήμουνα εγώ στη Χαλκιδική και θα σου έδινα όλο το ταψί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, πάρε το κομματάκι σου, εμένα εδώ είπαμε, είναι παμφάγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kiki, με αυτή την κρέμα είναι πραγματικά πεντανόστιμο! Ακόμα και η κόρη μου που είναι λίγο πιο παράξενη, είπε τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΛΕΝΑ, δοκίμασε το, είναι πράγματι κάτι διαφορετικό! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λίλα, φετούλα ιντερνετική πάντα υπάρχει;-) Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μια νοστιμιά πάντως η προτεινόμενη συνταγή. Και πεινάωωω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ω!!!!ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΕΙΚ ΜΕ ΚΑΣΤΑΝΟ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν εχω δοικιμασει ποτε κεικ με καστανο...μεμονομενα το καστανο μου αρεσει οποτε φανταζομαι και το κεκακι με συνοδεια βεβαια ζεστου καφε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρεσουν τα καστανα σε γλυκο. Ωραια συνταγη!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή