μικρή κουζίνα

Σήμερα πήρα στα χέρια μου το βιβλίο της Κικής και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Το βιβλίο λέγεται  ψωμιά και ζύμες, είναι πανέμορφο και οι συνταγές είναι όλες διαλεχτές! Είναι καλογραμμένες και με αναλυτικές οδηγίες που δεν είναι όμως καθόλου κουραστικές!
Αμέσως έφτιαξα ένα από τα ψωμάκια της! Και σαν τεμπέλα και big mama τι περιμένατε να φτιάξω;  Ένα εύκολο σοκολατόψωμο!!!!  Είναι πεντανόστιμο και κοντεύει ήδη να φύγει όλο!

Η δική μου φωτογραφία δεν είναι τίποτα μπροστά στις καταπληκτικές φωτογραφίες στο βιβλίο της Κικής! Όλο το βιβλίο είναι μια πολύ προσεγμένη έκδοση! Πάντα τέτοια Κική!
Φυσικά δεν γράφω συνταγή για αυτό το λαχταριστό σοκολατοψωμάκι! Όποιος τη θέλει να πάρει το βιβλίο;-)
Καλή εβδομάδα να έχουμε!





22 σχόλια:

  1. Αχ! κι εγώ το ίδιο έβαλα στο μάτι και τα ρολάκια κανέλας! Δεν είναι τρέλα το βιβλίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Αχτιδα μου το περιμένει πάντως να της το στείλουν και να το προσθέσει στη συλλογή της κι εγώ με περιέργεια να δω τι έχει μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς, εδώ στα Βόρεια, δεν το είδαμε ακόμη.
    Και θέλω να κάνω και δώρο ένα αντίτυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Big mama, ευχαριστώ πολύ για το ποστάκιον. Απόψε με έπιασε λύσσα κι εμένα και έκανα κι εγώ το σοκολατόψωμο, το εύκολο με μπύρα και τις πίτες για γύρο.

    Τα βιβλία φύγαν μαζί όλα την ίδια μέρα, την Παρασκευή. Απλώς οι αθηναίοι τα πήραν πρώτοι. Ελπίζω αύριο να φτάσουν στο Βορρά και στην Κρήτη που το περιμένει και η Νατάσσα πώς και πώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω που ειμαι Αθηναια το περιμενω μαλλον σημερα μεχρι τις 13.00, πριν παω στη δουλεια, αχ ανυπομονω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίλα είναι πραγματικά πολύ όμορφο! Και το σοκολατόψωμο, τέλειο! Έβαλα σταγόνες σοκολάτας γάλακτος που είχα και η κόρη μου είπε ότι είναι σαν ψωμί με μερέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημήτρη φαντάζομαι θα αρέσει και στους δυο. Είναι γραμμένο με τη γλύκα της Κικής, ήρεμα, απλά και κατανοητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, υπομονή, αν και φαντάζομαι μπορεί να το έχετε πάρει πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kiki η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου! Το μελετάω να δω με ποιά σειρά θα τα κάνω. Μέχρι και προζύμι σκέφτομαι να φτιάξω;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ, σίγουρα θα το έχεις πάρει ήδη! Δεν είναι όμορφο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tο σοκολατόψωμο δείχνει τέλειο,
    το βιβλίο δεν το ήξερα, καλά που έκανες ανάρτηση, θα το αγοράσω σίγουρα, και το μπλογκ της Κικής δεν έχω επισκεφτεί ποτέ, θα περάσω απο τον χώρο της σήμερα κιόλας..
    Κική συγχαρητήρια, πάντα επιτυχίες...
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να κάνεις ΚΑΙ προζύμι. Θα μαγευτείς από τη διαδικασία και τη γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιο κ νοστιμο φαινεται το σοκολατοψωμο!
    Συγχαρητηρια Κικη για το βιβλιο!
    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το πήρα καλέ, το πήρα , είναι υπέροχο και βέβαια θα φιάξω μια μια τις συνταγές ( μεταξύ μας ο Δημητρης θα κάνει τα ψωμιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α, κυκλοφορούν και βιβλία! Πολύ ωραία... Φαντάζομαι ότι θα έχει υπέροχες συνταγές μέσα.
    Το σοκαλοτόψωμο φαίνεται υπέροχο πάντως....
    Φιλάκια Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I got my copy too but I haven't had a chance ot bake anything yet. I hope to this weekend if not before!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. thumbelina, το blog της Κικής είναι από τα πιο όμορφα και χρήσιμα στη παρέα! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kiki προς το παρόν έφτιαξα το εύκολο ψωμάκι! Μην αρχίσουμε με τα δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Betty, πραγματικά εύκολο και νοστιμότατο! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αχτίδα, δεν είναι πραγματικά πολύ όμορφο; Και θυμίζει πολύ Μικρή κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. VASILIKI, που να δεις που έχουμε αρχίσει τα ζυμώματα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. cupcakes, the chocolate bread was delicious. And I made a very easy bread today!

    ΑπάντησηΔιαγραφή