Το παιχνίδι των ερωτήσεων......επιτέλους:)

Ήρθε επιτέλους η ώρα να παίξουμε και εμείς το παιχνιδάκι και να απαντήσουμε στις 11 ερωτήσεις που μας έστειλαν αγαπημένοι blogoφίλοι! Επειδή οι ερωτήσεις μέχρι να αξιωθούμε να απαντήσουμε είναι πολλές, για να μη μπερδευόμαστε, γράφω από πάνω ποια από τις δυο μας απαντάει και σε ποιο blog!

Η Μαρία για την Κική από το blog Tante Kiki

1- Αγαπημένο φαγητό;
 Κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες
2- Μεγαλύτερος φόβος;
Να μην πάθουν τίποτα τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
3- Στάση ζωής;
Μη κάνεις στους άλλους ότι δε θέλεις να σου κάνουν
4- Χωριό ή πόλη;
Πόλη
5- Αγαπημένο χόμπυ;
Παλιά ήταν το διάβασμα, τώρα με το internet....βράστα
6- Αγαπημένο μεταφορικό μέσο;
Κανένα
7- Το πιο ανιαρό καθήκον της καθημερινότητας;
Δουλειές του σπιτιού
8- Πρέπει ή θέλω;
Θέλω να είναι το θέλω αλλά μάλλον είναι το πρέπει
9- Κίτρινο ή κόκκινο;
Κίτρινο
10- Θεωρία ή πράξη;
Πράξη
11- Άντρας ή γυναίκα;
Γυναίκα

Η Χαρά για την Pela από το blog That's eat
 
1. Ο μεγαλύτερος σου φόβος είναι...
     Ο χαμός των αγαπημένων μου
2. Ποια θα ήθελες να είσαι αν δεν ήσουν αυτή που είσαι... 

    Εγωιστικά, θα πω ότι είμαι ευχαριστημένη με το ποια είμαι!
3. Ο άντρας των ονείρων σου είναι....

    Παντρεμένος μαζί μου!
4. Θεός για μια μέρα, τι αλλάζεις στον κόσμο?

   Την απονιά!
5. Τι σου κάνει τα νευρα κρόσσια?

   Το να πιστεύει κανείς ότι ο χρόνος του είναι πολυτιμότερος από το δικό μου..
6. Έχω μια πελώρια λαχτάρα για....

   Πατατάκια και Μιλφέιγ ταυτόχρονα!
7. Αν η ζωή είχε χρώμα, τι χρώμα θα ήταν?

   Του κυκλάμινου..
8. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου ελάττωμα και πιο το μεγαλύτερο προτέρημα?

   Έχω γνώμη για τα πάντα, είμαι πιο πιστή από σκύλο στις φιλίες μου..
9. Βουνό ή θάλασσα?

    ΘΑΛΑΣΣΑ!!!
10. Στιγμές χαλάρωσης για σένα είναι... 

    Όταν βολτάρω στα μαγαζιά, όχι απαραίτητα για ψώνια, διάβασμα, βλέποντας κωμικές σειρές..
11. Σε κυνήγησαν ποτέ οι Ερινύες?

     Ναι, αλλά τις πήρα αμπάριζα!


 Η Χαρά για την Αγγελική από το blog Λεμόνι κανέλα

1. Πες 3 λέξεις που σε περιγράφουν
ΤΡΕΛΗ ΓΙΑ  ΔΕΣΙΜΟ ( μετράει για 3 λέξεις )
2. Ποιά νομίζεις ότι είναι η μεγαλύτερη αδυναμία σου? 

 Αφιερώνω πολύ χρόνο στα προβλήματα των άλλων, παραμελώντας τον εαυτό μου
3. Τι σε θυμώνει τόσο, που να χάνεις τον αυτοέλεγχό σου? 

Η ανοησία μερικών ατόμων..  
4. Αν άλλαζες κάτι στον εαυτό σου, τι θα διάλεγες να αλλάξεις?

Θα ήθελα ν' αντιμετωπίζω καταστάσεις με λιγότερη ευαισθησία    
5. Με τι ασχολείσαι τον ελεύθερό σου χρόνο?

Μιλάω στο τηλέφωνο με τη Μαρία, μαγειρεύω, διαβάζω και είμαι εθελόντρια σε σχολείο  
6. Αν ξεκινούσες από την αρχή, τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις?

Δασκάλα  
7. Τι δεν θα ήθελες να κάνεις ποτέ ξανά, αν είχες τη δυνατότητα να επιλέξεις? 

 Δε θα ήθελα να είχα πιστέψει ότι θα μπορούσα ν'αλλάξω τον κόσμο..
8. Αν έπρεπε να εγκαταλείψεις για πάντα το σπίτι σου, κρατώντας μόνο μια βαλίτσα, τι  θα έπαιρνες μαζί σου?

Απαραίτητα για τη συντήρηση τόσο του σώματος όσο και του πνεύματος (ρούχα και βασικά καλλυντικά, μερικά σνακ, διευθύνσεις και τηλέφωνα, φωτογραφίες,κινητό,λάπτοπ,την Αγ.Γραφή μου..) 
9. Πες μια ευχή που θα ήθελες να πραγματοποιηθεί.

Η Μαρία κι εγώ να μέναμε σε γειτονικά σπίτια..(ευχή από τα εφηβικά μας χρόνια)  
10. Που θα ήθελες να ταξιδέψεις?

     Στην Αλάσκα    
11. Τι σου προκαλεί χαρά?

     Εκτός από το ίδιο μου τ'όνομα, οι ατέλειωτες τηλεφωνικές συνδιαλέξεις με τη Μαρία και τα χαμόγελα  των παιδιών. 

Η Χαρά για τη Kική από το blog Μικρή κουζίνα

1) Πόσες φορές έχεις κάψει φαγητό λόγω του facebook ή του μπλογκ; ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΩΡΑ!

Δε θυμάμαι τ' ατυχήματά μου στην κουζίνα να σχετίζονται με το διαδίκτυο γενικά..Με το τηλέφωνο είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία...
2) Πες ένα γλυκό/φαγητό που απέτυχε τελευταία στιγμή και δεν ήξερες τι να κάνεις, αφού το ετοίμαζες για δώρο! Τι έκανες μετά την αποτυχία; 

Έχει συμβεί και με γλυκά και με φαγητά που δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή, σε μερικά ξεκίνησα από την αρχή φτιάχνοντας κάτι άλλο, σε άλλα ας είναι καλά το ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς..
3) Φαντάσου ένα τουρτοπόλεμο (αλά Βέγγο). Σε ποιον/ποιους θα ήθελες να πετάξεις τούρτες; (γιατί νιώθω πως ξέρω την απάντηση ήδη;)

  Δεν υπάρχουν αρκετές τούρτες για να καλύψουν τα πρόσωπα στη λίστα μου...Εκτός απ' όλους τους πολιτικούς, αρκετούς/ές  γνωστούς/ές  που εξακολουθούν να με κάνουν εκτός εαυτού..
4) Πας ραντεβού για να γνωρίσεις μια/έναν μπλόγκερ και σου βγαίνει psycho. Τι δικαιολογία λες για να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια; 

  Στην πραγματικότητα, προτιμώ να μείνω και ν'απορροφήσω την εμπειρία, με σκοπό να τη συμπεριλάβω
  στ'απομνημονεύματά μου..
5) Πας για δουλειά και την ώρα που φτάνεις, ανακαλύπτεις έναν λεκέ επάνω σου από λάδι/ζύμη κλπ. (Μαντέψτε ποια το παθαίνει συχνά τελευταία). Εμ χρυσή μου, τι θες κι εσύ και είσαι κλεισμένη συνεχώς στην κουζίνα; Κοιτάξου και στον καθρέφτη πριν φύγεις; Τι δικαιολογία ετοιμάζεις για όποιον ρωτήσει;

 Το εν λόγω ένδυμα είναι φτιαγμένο με ύφασμα που αλλάζει με τη διάθεσή μου( όπως τα δαχτυλίδια ) Το  σημάδι (λεκές) δείχνει ότι είμαι έντονα εκνευρισμένη..Γουρλώνω λίγο το μάτι και γίνονται όλοι μπουχός..
6) Συνεχίζοντας το παραπάνω: πώς κρύβεις τον λεκέ;

   Για επαλήθευση της ιδιότητας του υφάσματος, τις εργάσιμες μέρες που ακολουθούν προσθέτω λεκέδες    γουρλώνω και τ' άλλο μάτι και απολαμβάνω "διακοπές στο γραφείο"..  
7) Παραγγέλνεις σε εστιατόριο μπριζόλα και αυτή που σου φέρνουν είναι τίγκα στο αίμα. Μόνο που δεν βελάζει το ζωντανό. Τι κάνεις;

Λέω ότι ζήτησα κοψίδι, όχι θυσία, το δίνω στο γιο μου η τη Μαρία (αν είμαστε μαζί) που τα τρώνε κάτι τέτοια, και απαιτώ ένα club sandwich..
8) Βγαίνεις ραντεβού με τον άντρα των ονείρων σου και στο πρώτο χαμόγελο, βλέπεις ένα τεράστιο φύλλο μαϊντανού στα δοντάκια του. Ξεσπάς σε γέλια άθελά σου και.........; Το λες; Τι λες;

Του λέω την αλήθεια ευγενικά..Αν είναι να συνεχίσουμε, πρέπει να ξέρει από την αρχή ότι είμαι ευθύς τύπος..
9) Έρχεται η παραγγελία σου στο εστιατόριο. Καθώς πλησιάζει ο σερβιτόρος, γλυστράει, αναποδογυρίζει το δίσκο και σε κάνει από πάνω ως κάτω σως μορνέ! Τι κάνεις; 

  Μπορεί να έχω κάποια "δόση" αλλά δεν είμαι κακιά..Φαντάζομαι ότι μετά το "βάφτισμα" θα νευρίαζα, αλλά θα συμβιβαζόμουνα με ένα δωρεάν γεύμα ..
10) Έχεις ένα επαγγελματικό ραντεβού το βράδυ. Και της το ΄πες της άτιμης της μάνας σου: ΜΗ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΦΑΣΟΛΑΔΑ! Κι έφτιαξε. Την έφαγες λοιπόν, διότι η μαμά είναι καταπιεστική και πας στο ραντεβού. Σου πέφτει το στυλό ή δεν ξέρω κι εγώ τι, σκύβεις να το πάρει και....πρρρρρρρρρρρρ! Σου ξεφεύγει μία! Για ν' ακούσω δικαιολογία! 

  Αααα, πολύ εύκολη απάντηση! Δε μου αρέσει η φασολάδα με τίποτα! Όσο  καταπιεστική και να ήταν η  μαμά μου δεν υπέκυψα ποτέ!
11) Δεν χωνεύεις κάποιον. Τι φαγητό/γλυκό του φτιάχνεις, ή τι κάνεις στο φαγητό//γλυκό που το σερβίρεις;

 Μμμμμ..δελεαστική ερώτηση..Δεν νομίζω ότι θα καλούσα κάποιο που δε χώνευα να του προσφέρω κάτι.    Αν ποτέ όμως συνέβαινε κάτι τέτοιο, μάλλον θα συμπεριλάμβανα  αλεσμένες αράχνες (υπάρχουν σε  αφθονία όλες τις εποχές, είναι τσάμπα  και έχουν μηδέν παρενέργειες σε σχέση μ' ένα καλό καθαρτικό)

Και τέλος η Μαρία για την Έφη από το blog  Η μάνα του λόχου  

  1.   Ψητό ή μαγειρευτό?
Ψητό
  2.   Βιβλίο ή ταινία?
Βιβλίο και ταινία αλλά σίγουρα όχι ταινία που ήταν  βιβλίο
  3.   Χριστούγεννα ή Πάσχα?
Χριστούγεννα
  4.   Σου έχει τύχει να ονειρευτείς κάτι και μετά να το ζήσεις?

Μπα
  5.   Πρώτη σκέψη που σου έρχεται με το μαύρο μας το χάλι....

Θέλω να φύγω!
  6.   Σε φοβίζει το μέλλον?

Πολύ
  7.   Θα τολμούσες να αλλάξεις δραστικά (δεδομένης της κατάστασης) τη ζωή σου?

Φυσικά! Το ίδιο προσπαθώ να κάνω και τώρα.
  8.   Το αγαπημένο σου υλικό στη μαγειρική?

Δεν έχω αγαπημένο υλικό, τα λαχανικά είναι πάντως πολύ συχνά στη μαγειρική μου.
   9.   Αγαπημένο μότο
Όλα γίνονται για κάποιο λόγο
10.   Οταν αντιληφθείς ότι σου λένε ψέμματα πως αντιδράς?

Νευριάζω και φωνάζω, δεν κρατιέμαι με τίποτα.
11.   Ποιό είναι το αγαπημένο σου λουλούδι?

Τριαντάφυλλο

Ουφ, πάει κι αυτό, ελπίζουμε να απαντήσαμε σε όλες. Αν μας έχουν καλέσει και από κάποιο άλλο blog και δεν το είδαμε, παρακαλώ ενημερώστε και εδώ είμαστε πάλι:))

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα κορίτσια!!!
    Απολαυστικές όπως πάντα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κορίτσια με τις έξυπνες και απολαυστικές απαντήσεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου σε θαυμάζω !!! οι απαντήσεις σου απολαυστικότατες, με κορυφαία το ''Τρελλή για δέσιμο'' !!!!!!!!!!! χιχιχιχιχιχ
    πολύ ευφάνταστη απάντηση !!!!!

    σε φιλώ πολύ πολύ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας κορίτσια! Ακόμα γελάω με τις απαντήσεις σας!
    Αφού κατάλαβα το κόλπο σας, ότι απαντάτε μια μια, έπαιζα και εγώ! Δεν διάβαζα το όνομα, διάβαζα τις απαντήσεις και μάντευα την συγγραφέα!!! Είχα 100% επιτυχία και ας γνωρίζω από κοντά μόνο την Μαρία!
    Χαίρομαι που είσαστε τόσο φίλες και ας μη μένετε σε γειτονικά σπίτια! Χαρά σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις!
    Χαχαχα μετράει για 3 λέξεις!!!
    Πολλά φιλάκια από Ν Αφρική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας κορίτσια απολαυστκότατες!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελές οι απαντήσεις...γελάω ακόμα με κάποιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαράααα! Γελάω!!!
    Καλέ πόσες σας είχαν καλέσει; Πωωωωω! Φιλιά κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!Τέλειες οι απαντήσεις σας γελάω ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!

    Maria B, η Χαρά είναι "τρελή για δέσιμο", εγώ όπως ξέρεις είναι σεμνή και σοβαρή, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή