Πήρα βραβείο! Πήρα βραβείο!


Πολλά, πολλά ευχαριστώ στη Κική που με πρότεινε για το βραβείο φαντασίας! Αισθάνομαι περίεργα γιατί όταν το ξεκίνησα όλο αυτό δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έμπαινα μέσα σε μια παρέα που θα με καλοδεχόταν με καλοσύνη και αγάπη!
Τώρα πρέπει και εγώ να γράψω τα 5 πράγματα που με ωθούν στη δημιουργία.

1. Μου αρέσει να αισθάνονται όλοι χαρούμενοι όταν τους μαγειρεύω, θέλω να φεύγουν χορτάτοι και ευτυχισμένοι!

2. Μου αρέσει να ανακαλύπτω καινούρια πράγματα, υλικά, κατσαρολικά, φόρμες, στολίδια και μπιχλιμπίδια!

3. Δεν μπορώ με τίποτα να πετάξω φαγητό! Ότι μένει στην κατσαρόλα, στο ψυγείο ή στο ντουλάπι γίνεται οπωσδήποτε κάτι άλλο για το επόμενο γεύμα!

4. Ψάχνω συνέχεια για νέες συνταγές όπου μπορώ να τις βρω, στο internet, σε περιοδικά, παντού. Μου αρέσει να τις δοκιμάζω, να τις αλλάζω, να τις στολίζω!

5. Και το κυριότερο μου αρέσει να μαγειρεύω για μένα! Με γεμίζει, με ξεκουράζει, με κάνει χαρούμενη! Τι τα θέλετε, βρήκαμε το φάρμακο της κατάθλιψης ;-)

Και τώρα πρέπει να απονείμω το βραβείο σε άλλους 5. Δύσκολη δουλειά, άσε που με πρόλαβε η LILA σε μερικούς! Λοιπόν, απονέμω το βραβείο με αγάπη:

1. Στην Κική για τα όνειρα με θέα γιατί η φαντασία της δεν είναι μόνο στη μαγειρική!

2. Στον kipo tou theo για τη φαντασία στις αναρτήσεις.

3. Στα κορίτσια από το aromacooking.Ξέρω ότι οι περισσότερες έχουν πάρει βραβεία προσωπικά αλλά εμένα μου αρέσουν όλα σε αυτό το blog.

4. Στην κουζίνα της mama για τις υπέροχες ζαχαροπλαστικές με ζαχαρόπαστα!

5. Στα παιδιά από το Μονοπάτι για τις καταπληκτικές αναρτήσεις που μας κάνουν να θέλουμε να φύγουμε από δω!!!

Είναι και τόσοι άλλοι που θα ήθελα να δώσω το βραβείο, πολλοί το έχουν ήδη, ελπίζω να το πάρουν όλοι!

16 σχόλια:

  1. Συγχαρητήριαααααα!!!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο νόστιμα δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εύχομαι να έχεις πάντοτε κέφι για μαγειρικές δημιουργίες και να λάβεις κι άλλες πολλές επιβραβεύσεις των κόπων σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ! Αχ ξαναβραβεύτηκα! χαχα! Συμφωνώ και για το 3 που δεν το ανέφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια μεγάλη μαμά!!!! Πάντα να μας χαρίζεις απλόχερα τις δημιουργίες σου και να μας ξεσηκώνεις με τις λιχουδιές σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα μου έδωσαν και βέβαια την Αχτίδα μου που το αξίζει περισσότερο απο εμένα με τόσα που κάνει.Συγχαρητήρια φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια κι από μένα... να σαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας τις νόστιμες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα συγχαρητήρια μου για το βραβείο σου.
    Συμφωνώ κι εγώ με τους λόγους που ανέφερες,κυρίως με τον 3ο.Δεν πετάμε τίποτα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένοι φίλοι! Δεν απαντώ ξεχωριστά γιατί σήμερα είναι σαν μέρα γιορτής! Ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια, και πολλά συγχαρητήρια σε όλους εσάς γιατί όλοι πήρατε το βραβείο σας.
    Η ΕΛΕΝΑ είπε κάπου ότι είναι ένα βραβείο φιλίας και εκτίμησης κα συμφωνώ απολύτως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νάσαι καλά πολύ ωραία..το άξιζες....
    καλή συνέχεια....με νοστιμιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλά συγχαρητήρια big mama και σε
    ευχαριστουμε Παρα παρα πολυ,ειναι τιμη μας που μας σκέφτηκες και μας τιμησες με αυτο το βραβειο. Αρχισαμε πριν απο 3,5 μηνες και δεν περιμεναμε πως θα βρεθουμε τοσο γρηγορα μεσα σε μια ζεστη παρεα που μας αγκαλιασε και μας εκανε φιλους της.Νασαι παντα καλα.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και τα δικά μου συγχαρητήρια! Και σ'ανώτερα! Ταιριάζουμε σε όλα τα σημεία που παραθέτεις εκτός από το υπ'αριθ.5: χρειάζομαι τουλάχιστον έναν "πελάτη" για να μαγειρέψω, δεν μπορώ ποτέ να μαγειρέψω μόνο για τον εαυτό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια και από μένα :)))
    Πάντα να είσαι καλά και δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Δεν είμαι καιρό εδώ αλλά αισθάνομαι ότι έχω γνωρίσει καλούς ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά..είχες αμφιβολία οτι εσύ δεν θα έπαιρνες βραβείο;;;;;;; Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα να πω ένα ευχαριστώ για το βραβείο. Καλό 3ημερο και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, φίλοι μου, σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή