Καλοκαιρινό σπετζοφάι

Γυρίσαμε! Όχι και με την καλύτερη διάθεση από τα τελευταία γεγονότα και άλλες προσωπικές ιστορίες. Η επιστροφή αναγκαστικά έγινε μέσα από τις καμένες περιοχές και στην κυριολεξία μαύρισε η ψυχή μας!! Διάβασα και την περιπέτεια της Γαστερόπληγος και με αποτελείωσε. Περαστικά στο κοριτσάκι!
Ας αλλάξει όμως η διάθεση μας! Το μαγείρεμα είναι και ψυχοθεραπεία, έτσι δεν είναι;
 
Είχα κάτι χωριάτικα λουκάνικα στην κατάψυξη αρκετό καιρό και έπρεπε να γίνουν κάτι. Έφτιαξα λοιπόν αυτό το μεζεδάκι,με ότι είχα στο ψυγείο και τελικά έγινε πολύ νόστιμο.

χρησιμοποίησα

2 λουκάνικα χωριάτικα
15 περίπου λουκανικάκια κοκτέιλ
1 κόκκινη, 1 κίτρινη και μια πράσινη πιπεριά κομμένες σε φέτες
2 καρότα κομμένα σε μισές φέτες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κονσέρβα καλαμπόκι 250γρ περίπου
1 φλιτζανάκι του ελληνικού καφέ κρασί άσπρο (δεν είχα άλλο:-)
1 φλιτζάνι ζωμό λαχανικών

Τσιγάρισα λίγο τα λουκάνικα κομμένα σε χοντρούτσικες φέτες μαζί με τις πιπεριές και το κρεμμύδι Τα έσβησα με το κρασί και έριξα τα καρότα και το ζωμό. Τα άφησα να βράσουν για λίγη ώρα και έριξα και το καλαμπόκι. Βράσανε όλα μαζί για πολύ λίγο μέχρι να δέσει η σαλτσούλα και...έτοιμο!

28 σχόλια:

  1. To έχω για βαρύ φαί το σπετζοφάι αλλά το δικό σου πρέπει να είναι ελαφρύ. Άσε που έχεις και τις χρωματιστές πιπεριές που είναι αδυναμία μου! Στο πρώτο δείπνο σε φίλους θα το φτιάξω.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες....
    ωραίο φαίνεται το "καλοκαιρινό σου σπετζοφάι",μοιάζει και με "μεξικάνικο σπετζοφάι" λόγω υλικών :)))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε τουλάχιστον οπτικά και όλα τα υλικά που βάζεις είναι απο αυτά που τρώω.Τα λουκάνικα μου αρέσουν πολύ μα όταν τα τρώω μου έρχονται βαριά μα λίγη ποσότητα τη τρώω να λέμε και την αλήθεια.Θα το δοκιμάσω γιατί η εμφάνιση για μένα στο φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο, με κάνει να θέλω να το δοκιμάσω και σίγουρα ο Δημήτρης δεν θα έχει καμία αντίρρηση γιατί τρελαίνεται για κάτι τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς τηνε. Ποιος δεν πικράθηκε από τις εικονες της καμένης Ελλάδας; Εμείς στο νησί κατακαήκαμε... Ελπίζω τα προσωπικά σας να μην ήταν κάτι σοβαρό.
    Το φαγάκι σου πολύ μου αρέσει με τα λαχανικά. Όλο χρώμα και γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες! κι εμένα μεξικάνικο, που το λατρεύω, μου θύμισε το φαγάκι σου...ωραία χρώματα, νόστιμος μεζές για μπυρίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. navarino, και εμένα μου πέφτει βαρύ το σπετζοφάι, έτσι όμως είναι πολύ πιό ελαφρύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pandora, είναι υλικά που πάντα έχω στο σπίτι και έτσι μια χαρά ταιριάζουν και για μεξικάνικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχτίδα, πραγματικά η εμφάνιση βοηθάει! Εμείς γενικά τα λουκάνικα δεν τα αγοράζουμε γιατί μας πέφτουν βαριά, αλλά να σου πω να γελάσεις μου τα έδωσε η μαμά μου. 80 εκείνη, 90 ο μπαμπάς δεν καταλαβαίνουν τίποτα. 'Ολο αρνιά και λουκάνικα είναι, νάναι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kiki, σε ευχαριστώ! Εβλεπα και τις φωτιές στη Ζάκυνθο και σε σκεφτόμουν. Ελπίζω να μην ήταν κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Betty, τώρα που το λες θα μπορούσα να έβαζα και φασόλια στη συνταγή, έχω μια κονσέρβα κόκκινα. Θα ήτανε τότε πραγματικά μεξικάνικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλώς όρισες, καλό Φθινόπωρο!
    Ελπίζω να μην σας συνέβη κάτι σοβαρό!
    Το σπετζοφάϊ σου πρωτότυπο πραγματικά, φαίνεται πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλωσόρισες μεγαλομαμά.
    Το σπετζοφάι αγαπημένο.... Οπτικά είναι τέλειο με τα τόσα χρώματα. Ενω λατρεύω το καλαμπόκι δεν είχα σκεφτεί ποτέ να βάλω... Επισης προσθέτω και λίγη ντοματούλα. Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας! Είμαι καινούρια στην παρέα αλλά βλέπω ότι θα κολλήσω για τα καλά! Πολύ ωραία φαίνεται η εκτέλεση του φαγητού και φυσικά βρήκα το φαγητό που θα μαγειρέψω αύριο! Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΕΝΑ, σε ευχαριστώ. Καλό Φθινόπωρο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. EYH, καλώς σας βρήκα! Ωραία και η ιδέα της ντομάτας, απλώς δεν ήθελα να μοιάζει καθόλου με το κανονικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Amelie, καλώς ήλθες στην παρέα, θα σου αρέσει, έχουμε απ΄ολα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή ο άντρας μου δεν τρώει τις πιπεριές μπορώ να έχω ένα πιατάκι παρακαλώ πολύ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσεις!!! Big Mama, γιατί αυτοσχεδιάζεις με ότι έχεις. Κάτι που κάνω συχνά, και ας μην ξέρω ποτέ τι αποτέλεσμα θα έχω.
    Καλή επάνοδο κι' όλα να ξεπεραστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίλα,πάρε και ένα και δύο πιατάκια, ο άντρας σου δεν ξέρει τι χάνει, όπως ο δικός μου με τις μελιτζάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Penelope, ευχαριστώ! Είπαμε δεν πετάμε τίποτα. Η αλήθεια είναι, όπως έχω ξαναπεί, ότι έχω εύκολους πελάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφερα το ουζάκι να πάρω και την μερίδα μου... Άντε να είσαι καλά και να μας φτιάχνεις καλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διαφορετικό από το κανονικό, και φαντάζομαι και πιό ελαφρύ. Υπέροχο εμφανησιακά με τόσα όμορφα χρώματα. Το πήρα το μεζεδάκι μου. Καλό μας φθινόπωρο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλως ορισες, ειμαι λατρης των λουκανικων, θα το δοκιμασω συντομα, φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εlen, για πιο ελαφρύ το έκανα έτσι, γιατί το κανονικό μας πέφτει βαρύ! Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ, δοκίμασε το έτσι για αλλαγή! Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βig mama ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ, καλώς όρισες! Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή