σαλάτα με πεπόνι,σταφύλι και φέτα/melon, grape and feta cheese salad

For English, scroll down
Με μια σαλατούλα είπα να επανέλθω μετά τις διακοπές. Καλά φάγαμε καλά ήπιαμε, ας μαζευτούμε λίγο (χαχα, λέμε τώρα!!)
Το πεπόνι με τη φέτα αρέσει πολύ στον μπαμπά μου, εμείς πάλι εδώ δεν είναι κάτι που το συνηθίζουμε.
Σε κάποιους αρέσει λοιπόν και με αυτό το σκεπτικό όταν είδα σε ένα ξένο περιοδικό αυτή τη σαλάτα, αποφάσισα να τη δοκιμάσω, με κάποιες δικές μου αλλαγές.
Στην αρχή έβαλα λίγο από το σταφύλι και το πεπόνι της συνταγής, αφού δοκίμασα όμως κατάλαβα ότι χρειαζόταν πραγματικά όλο όσο έπρεπε. Ήταν πολύ ωραία, παραλίγο να τη φάω όλη μόνη μου. Με το ζόρι κράτησα τη μισή για την οικογένεια αφού ήθελα και άλλες απόψεις.
Η κόρη μου που είναι η πιο δύσκολη, είπε ότι είναι πολύ πιο νόστιμη από ότι τη φανταζόταν. Τα αγόρια δεν έχουν τέτοια προβλήματα, μου θύμισαν τον Joey στο friends όταν έφαγε ένα περίεργο trifle: Πεπόνι...good, σταφύλι....good, σπανάκι....good, φέτα....good, what's not to like:)))

χρειαζόμαστε
100-150 γρ baby σπανάκι
2 φέτες πεπόνι κομμένο σε πολύ λεπτά φετάκια
1/2 φλιτζάνι σταφύλι χωρίς κουκούτσια σε ρόγες
1/2 φλιτζάνι φέτα (εγώ έβαλα "βολάκι Άνδρου")
1/4 από ένα κρεμμύδι σε πολύ λεπτές φέτες
3 κουταλιές ελαιόλαδο
2 κουταλάκια μουστάρδα Dijon
2 κουταλιές άσπρο ξύδι
1/2 κουταλάκι ζάχαρη
αλάτι-πιπέρι

Σε ένα μεγάλο μπολ, χτυπάμε το λάδι, με τη μουστάρδα, το ξύδι, τη ζάχαρη και το αλατοπίπερο. Προσθέτουμε το σπανάκι, το πεπόνι, το σταφύλι, το τυρί, το κρεμμύδι και ανακατεύουμε ελαφρά.
I thought I'd return with a salad after the vacation..We had a good time, now let's get down to business( lol, let's try at least..)
My dad likes melon with feta, I can't say though we share the feeling.. Since some people enjoy it however, I thought I'd try this recipe I found in a foreign magazine, which I naturally altered...
It came out really good, I almost finished it myself. I had a hard time leaving half of it for my family, only because I needed a second opinion. My daughter, who's the pickiest of the bunch, said it was much tastier than she had thought. The boys have no such issues, they reminded me of Joey from friends when he tried a weird trifle: Melon..good, grapes..good, spinach..good, feta..good, what's not to like:))

we need
4-5 oz baby spinach
2 slices of melon, sliced very thinly
1/2 cup seedless grapes
1/2 cup Greek feta
1/4 onion, very thinly sliced
3 Tbsps olive oil
2 tsps Dijon mustard
2 Tbsps white vinegar
1/2 tsp sugar
salt and pepper, to taste

In large bowl, beat olive oil with mustard, vinegar, sugar, salt and pepper. Add spinach, melon, grapes, feta, onion and toss gently.

16 σχόλια:

  1. Περίεργος μου φαίνεται ο συνδιασμός των γεύσεων αλλά γιατί όχι?Εξάλλου στην κουζίνα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται(κατα το...στον πόλεμο και στον έρωτα ολα επιτρέπονται)καλή συνέχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ και το σπανάκι δεν έχουμε καλές σχέσεις στη σαλάτα, θα τη δοκίμαζα με μαρούλι. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμ, κι εγώ μόνη μου θα την έτρωγα Μαρία μου! Κι' ας έχω "δύσκολους" στη παρέα μου, αλλά με αλλαγή πρασινάδας μιας και το σπανάκι ωμό το αισθάνομαι να "τρίζει" στα δόντια μου :-))) Παραξιενιές βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γκουρμέ πρόταση την οποία θα παρουσιάσω σε ένα από τα επόμενα τραπέζια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου Μαρία.

    Εγώ λατρεύω το καρπούζι/πεπόνι/σταφύλι με φέτα γενικά, οπότε νομίζω ότι δεν μου μένει παρά να δοκιμάσω τη σαλάτα σου.

    Αραγε πως θα είναι με μαρούλι που λέει και η Ξανθή ??

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω πως το σταφύλι ταιριάζει πολύ με τις πράσινες σαλάτες και το έχω προσθέσει σε διάφορες πολλές φορές! Με σταφύλι και πεπόνι δεν έχω δοκιμάσει, φαίνεται ωραία ιδέα και όλη η σύνθεση της σαλάτας σου ενδιαφέρουσα!
    Καλώς ήρθες και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. what's not to like, συμφωνώ και επαυξάνω! Του γούστου μου η σαλάτα Μαρία μου, θα με τρελάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη σαλάτα και το σταφύλι ταιριάζει απόλυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την έκανες τελικά ε; Εγώ θα την έτρωγα ευχαρίστως! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το συνδυασμό πεπόνι φέτα δεν τον έχω δοκιμάσει (εδώ στα βόρεια συνηθίζουμε το καρπούζι με τη φέτα). Φαίνεται πολύ δροσερή!Εννοείται ότι σερβιρίστηκα!
    καλό μήνα και καλό φθινόπωρο κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και σε μένα αρέσουν τα φρούτα στις σαλάτες, με τη φέτα όμως... έχω ένα θέμα...

    Πολλά φιλιά Μαράκι, καλή εβδομάδα και καλώς σας ξαναβρίσκω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Το μαρούλι νομίζω θα ταιριάζει επίσης, φαντάζομαι κάθε πρασινάδα θα ταιριάζει, έτσι κι αλλιώς είναι η βάση για τα υπόλιπα!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Interesting combination, but I think I'd like it, the salty cheese with the sweet fruits. Looks delicious!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία,μ΄αρέσει πολύ ο συνδυασμός των υλικών στη σαλάτα σου!
    Έχω συνηθίσει να απολαμβάνω πεπόνι και σταφύλι με φέτα,αλλά δεν τα έχω ενώσει σε μια σαλάτα-ωραία ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή