Σαλάτα με μανιτάρια και ρεβίθια / Mushroom and Chickpea Salad



For English, scroll down

Από τις πιο αγαπημένες σαλάτες για τους μανιταροφάγους. Μαριναρισμένα μανιτάρια και ρεβίθια με πιπεριές Φλωρίνης και σκόρδο... ε να.... σας την είπα κιόλας τη συνταγή. Την έχω κάνει τόσες φορές αυτή τη σαλάτα τώρα τελευταία που μπορώ να πω με σιγουριά ότι της ταιριάζουν διάφορες παραλλαγές. Θέλετε κινόα; Βάλτε κινόα. Θέλετε πλιγούρι, ρύζι, πράσινα σαλατικά; Βάλτε ότι θέλετε. Αν θέλετε φυσικά γιατί είναι πεντανόστιμη έτσι απλή.
Λίγα υλικά, πολύ λίγος χρόνος και έχετε μια σαλάτα κατάλληλη για γεύμα ή συνοδευτικό.



Σαλάτα με μανιτάρια και ρεβίθια

Print Friendly and PDF
Δροσερή σαλάτα για γεύμα ή συνοδευτικό που μπορεί να φαγωθεί σκέτη ή σε διάφορες παραλλαγές.
Μερίδες:3-4
Συστατικά:
  • 250 γρ μανιτάρια άσπρα ή καφέ κομμένα στα τέσσερα
  • 300 γρ βρασμένα ρεβίθια
  • 2 -3 πιπεριές Φλωρίνης ψητές και χοντροκομμένες
  • 1-2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
  • 1/4 φλ ξύδι από κόκκινο κρασί
  • 1/4 φλ ελαιόλαδο
  • 1 κ. γλ. φρέσκια ρίγανη
  • 1/8 κ. γλ μπούκοβο
  • αλάτι-πιπέρι
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:
  1. Σε ένα μπολ βάζουμε τα μανιτάρια, τα ρεβίθια και τις πιπεριές Φλωρίνης.
  2. Σε ένα μικρό κατσαρολάκι ρίχνουμε το λάδι, το ξύδι και το σκόρδο να πάρουν μια βράση. Κατεβάζουμε αμέσως από τη φωτια.
  3. Ρίχνουμε το λαδόξιδο στο μπολ, προσθέτουμε τη ρίγανη, το μπουκοβο και αλατοπίπερο. Ανακατεύουμε.
  4. Αφήνουμε να μαριναριστούν τα υλικά της σαλάτας μας για μισή ώρα ανακατεύοντας που και που. 
  5. Σερβίρουμε σε θερμοκρασία δωματίου ή διατηρούμε τη σαλάτα στο ψυγείο. 


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Μας αρέσει πολύ με κινόα. Βράζω μισό φλιτζάνι πλυμένη κινόα σε ένα φλιτζάνι νερό για 10 λεπτά. Κλείνω τη φωτιά και αφήνω να απορροφήσει το νερό. Την προσθέτω στη σαλάτα και ανακατεύω καλά.

Η αρχική συνταγή είναι από εδώ




This is going to be one of the most favourite salads for mushroom lovers. Marinated mushrooms with chickpeas,long red peppers and garlic...there...I already gave the recipe.
I've made this salad so many times recently that I can assure you there are a lot of variations you can try on the given recipe. Either quinoa or bulgur or rice or green salad is the ingredient of your choice, you could add them to it, if you like. The salad itself is delicious.
Just a few ingredients and a little time required to make this salad and serve as a meal or a side dish.




Mushroom and chickpea salad

Print Friendly and PDF
A refreshing salad that can be served as a meal or a side dish, with a lot of variations.
Yield:3-4
INGREDIENTS:

  • 8 oz white or brown mushrooms, quartered
  • 10 oz boiled chickpeas
  • 2-3 long red peppers, roasted and coarsely chopped
  • 1-2 garlic cloves, minced
  • 1/4 cup red wine vinegar
  • 1/4 cup olive oil
  • 1 tsp fresh oregano
  • 1/8 tsp red pepper flakes
  • salt and pepper, to taste
INSTRUCTIONS:
  1. Turn mushrooms, chickpeas and peppers into a bowl.
  2. In a small pot, bring oil, vinegar and garlic to a boil and remove from element immediately.
  3. Add oil mix to mushroom mix, along with oregano and red pepper flakes. Season with salt and pepper and stir well.
  4. Allow flavours to blend for about 30 min, stirring from time to time.
  5. Serve at room temperature or refrigerate until ready to use.


NOTES
We also like it with quinoa. Bring half a cup of rinsed quinoa and one cup of water to a boil and let it boil for 10 min.  Turn off the element and let it absorb the water. Add to the salad and stir well.

The original recipe is from here



8 σχόλια:

  1. Πολύ διαφορετικη ζεστή σαλάτα και vegan!
    Μου αρεσουν και τα ρεβυθια και τα μανιταρια, αλλα δεν τα εχω φαει ποτε στο ίδιο πιατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα Αριάδνη ούτε κι εγώ το φανταζόμουν. Αυτή η σαλάτα έχει γίνει η αγαπημένη μου.

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα θα είναι νοστιμότατη και ο συνδυασμός είναι και φουλ στην πρωτεΐνη! Τα μανιτάρια είναι ωμά, έτσι? Μέχρι τώρα τα χρησιμοποιώ μαγειρεμένα - σωταρισμένα αλλά μου φαίνεται είναι καιρός να τα δοκιμάσω και ωμά. Θα το επιχειρήσω μόλις βρω καλά μανιτάρια που θα μου "γεμίσουν" το μάτι! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καφέ μανιτάρια νομίζω ότι είναι τα καλύτερα για να τα δοκιμασεις φρέσκα Εύη μου. Έχουν γεύση και είναι νοστιμότερα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε αυτή η σαλάτα-γεύμα.
    Γιατι για γεύμα την ετρωγα ευχαριστως.
    Με υλικά που μου αρέσουν.
    Θα δοκιμασθεί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάριον. Κι εγώ για γεύμα την προτιμώ, είναι θρεπτική και νοστιμότατη. Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Γευστικότατη!! και έχω επιθυμήσει πολύ τα ρεβίθια, βλέπεις κάποιος μέσα στο σπίτι δεν τα προτιμάει!! Θα τα μαγειρέψω και θα τα φάω μόνη μου μου φαίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς εδώ τα ρεβίθια αρέσουν σε όλους Μαρία μου, μη σου πω ότι και το πιο αγαπημένο μας από τα όσπρια τώρα τελευταία.

      Διαγραφή