Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2010

Ηλιόλουστο βραβείο


Διάφορες ασχολίες (κυρίως τραπέζια με πολύύύύύ φαγητό) με κράτησαν μακρυά από τα blogs μια δυο μέρες. Και γυρίζω σήμερα και τι να δω;
Η Ελένη, η γαστεροπλήξ,το ΜΟΝΟΠΑΤΙ, το βιβλίο μαγειρικής, η Betty, οι Συνταγές της Ασπρούλας η Ελευθερία, η Κατερίνα, η Ρένα και η Λίλα μου χάρισαν το πιο ηλιόλουστο βραβείο που έχω δει! Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους μέσα από την καρδιά μου!
Πρέπει λοιπόν όσοι το παραλάβουν να

  1. Τοποθετήσουν το βραβείο στο blog τους.
  2. Να το χαρίσουν σε άλλα 12 blog της επιλογής τους.
  3. Να βάλουν link των bloger που θα το χαρίσουν.
  4. Να το ανακοινώσουν στο blog το οποίο το χάρισαν.

Η απουσία μου όμως αυτές τις μέρες με έφερε σε ένα δίλημμα. Σε ποιόν να δώσω βραβείο αφού τώρα πια όλοι οι αγαπημένοι μου μάγειρες έχουν πάρει; Αποφάσισα λοιπόν να μη το δώσω σε μαγειρικά blogs αλλά σε διάφορα άλλα αγαπημένα, που θεωρώ ότι γράφουν ενδιαφέροντα πράγματα ή που τέλος πάντων εμένα μου αρέσει να διαβάζω. Είναι πολλά αυτά τα blogs, μερικά από αυτά το έχουν πάρει ήδη και έτσι εγώ διάλεξα κάποια που ίσως να μη το έχουν ακόμη.

Artanis
Spiritual Harmony Πνευματική Αρμονία
Άσπαστος
ανήσυχες σκέψεις

navarino-s

sweet dreams
Shell-Land
Λεμόνι και κανέλα
Ο SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Ο JKOK

ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΣΜΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ
Όνειρα με θέα

Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν και να χαίρομαι και εγώ το γιόκα μου! Ας είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!

23 σχόλια:

  1. Καλή μου big mama σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις με το βραβείο σου και μάλιστα με τον καινούργιο χρόνο. Το δέχομαι με συγκίνηση γιατί γι' αυτήν την εκτίμηση των συναδέλφων μας παλεύουμε εδώ μέσα!
    Να είσαι καλά!

    Στο που να το δώσω αντιμετωπίζω την ίδια δυσκολία με σένα και ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις αν σταματήσει σε μένα η διανομή. Είμαι και ο μεγαλύτερος άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωω μερσίιιιιιιιιιιιι!

    Να χαίρεσαι το γιόκα σου!!! Γερός και δυνατός! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπημένη big mama,
    να χαίρεσαι τον λεβέντη σου, να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος,
    συγχαρητήρια για το βραβείο,
    ευχαριστώ πολύ και εγώ για τη χαρά που μου δίνεις προσφέροντας και σε μένα το ηλιολουστο αυτο βραβείο, με συγκίνησες πολύ και γιατί δεν έχω πάρει ξανά άλλη φορά αλλά και γιατί με επέλεξες,
    δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να το πάρω ούτε πως να κάνω links, ελπίζω αύριο να βρω μιαν άκρη και να το αναρτήσω και εγώ...
    φιλιά πολλά, καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. navarino, μη μου στεναχωριέσαι, αυτό έλειπε να αγχωνόμαστε και με τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kiki μου ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. thumbelina, όπως είπα ας μην αγχωνόμαστε και γι αυτό! Εγώ πάντως το βραβείο το αποθηκεύω και το αναρτώ μετά σαν φωτογραφία. Μη νομίζεις, δε ξέρω και εγώ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για το βραβείο.
    Το αξίζεις κι εσύ και οι λιχουδιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει ένα ακόμη βραβείο για σένα από το HFL. Πέρασε να το παραλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ big mama ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΕΡΣΑΙ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι από μένα έχεις βραβειάκι!!!!! Κόπιασε να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά στο παιδί σου, να τον χάιρεσαι...
    Καλημέρα και καλό Σ/Κ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα βραβεία πάνε κι έρχονται!!!
    Τι καλά που ξεκίνησε ο καινούργιος χρόνος με αισιοδοξία και χαρά!
    Συγχαρητήρια μεγάλη μας μαμά, αξίζεις πολλά περισσότερα...
    Να χαίρεσαι το παλικάρι σου και να το βλέπεις να προοδεύει με υγεία και αγάπη πάντα.
    Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου απονείμεις το ηλιόλουστο βραβείο!
    Να είσαι καλά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκιά μου Big mama,
    Χρόνια πολλά για το γιό σου και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και δημιουργία!
    Πολύ όμορφα στολισμένο έχεις το blog σου. Συγχαρητήρια για την πολλαπλή βράβευση σου. Είσαι καταπληκτική και χαίρομαι που συγκεντρώνεις την επιβράβευση από πολλούς.

    Με τιμάς αφάνταστα με αυτή τη βράβευσή σου! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το ηλιόλουστο βραβείο που μου χαρίζεις και για τη φιλία σου!
    Να είσαι καλά εσύ και οι δικοί σου.
    Πολλά κοχυλένια φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Αγαπητή μου BIG MAMA,
    Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα και την «una cucina» μου, να παρευρεθείτε στην κοπή της πίτας μας, την Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010 το βράδυ(από τις 9 και μετά..)!
    Πληροφορίες ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά! Να τον χαίρεσαι τον Γιάννη σου, να τον καμαρώνεις!
    Πολύ ωραίο το χριστουγεννιάτικο μπλογκ σου!

    Συγχαρητήρια μεγάλη μαμά για το βραβείο! Σου αξίζει και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστρο - Συμμορίτες, ευχαριστώ πολύ! Να φτιάξει λίγο το κέφι γιατί δύσκολα μου τα λέτε;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Rena και Λίλα, ευχαριστώ πολύ! Σας πρόσθεσα στην ανάρτηση μου και θα περάσω και από εσάς σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου να είσαι καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. VASILIKI, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. matriga μου, ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. gvarvakis μας έχεις ξετρελάνει με τις πρωτότυπες ιδέες σου! Ευχαριστώ πολύ! Φυσικά και θα παρευρεθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγγελικη, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Και επειδή το αξίζεις και εσύ, το βραβείο μου είναι και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή