Σαλάτα με αβοκάντο και γαρίδες/Shrimp And Avocado Salad

For English, scroll down
Εύκολη και καλοκαιρινή η σαλάτα μας, δροσερή και αρωματική. Ιδανική σαλάτα για τραπέζι θαλασσινών αλλά και το καλύτερο ελαφρύ γεύμα. 
Έβαλα σκόρδο τουρσί που είχα φτιάξει στη σάλτσα και η σαλάτα μου έγινε νοστιμότατη. Φυσικά μπορούμε να βάλουμε και φρέσκο σκόρδο. Για πιο ελαφριά γεύση μπορούμε να βράσουμε το σκόρδο για μερικά λεπτά.

χρειαζόμαστε
1 σγουρή πράσινη σαλάτα
1 φλιτζάνι βρασμένες μικρές γαρίδες
1 αβοκάντο κομμένο σε κυβάκια
1 αγγουράκι μικρό σε κυβάκια
1 κόκκινη πιπεριά σε κυβάκια
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 κουταλιά ψιλοκομμένο άνιθο
αλάτι-πιπέρι
για τη σάλτσα
2 σκελίδες σκόρδο τουρσί
3-4 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κουταλιά βαλσαμικό ξύδι
2 κουταλάκια μουστάρδα

Στρώνουμε τα φύλλα της σαλάτας σε μια σαλατιέρα. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε όλα τα υπόλοιπα λαχανικά και τα ρίχνουμε στη σαλάτα. Στο μπλεντεράκι, χτυπάμε τα υλικά για τη σάλτσα και περιχύνουμε τη σαλάτα μας.
This summer salad is easy, refreshing and flavorful. It is ideal to serve with seafood or to enjoy as a light meal.
I added some of the pickled garlic I had recently made to the dressing and the salad was delicious. Fresh garlic can also be used instead. For a lighter taste, garlic could be boiled for a few minutes.

we need
1 curly lettuce
1 cup small shrimp, boiled
1 avocado, cut in small cubes
1 small cucumber, cut in small cubes
1 red pepper, cut in small cubes
1 green onion, finely chopped
1 Tbsp dill, finely chopped
salt and pepper, to taste
for the dressing
1-2 pickled garlic cloves
3-4 Tbsps olive oil
1 Tbsp balsamic vinegar
2 tsps mustard

Layer salad bowl with lettuce leaves. Toss remaining vegetables and add to bowl. Beat dressing ingredients in a mini blender and drizzle over salad.

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία! Καλημέρα Χαρά!!
    Μαρία μου έδωσα το φιλί στην αγαπημένη σου φιλενάδα και είμαι σίγουρη ότι στο είπε. Πάντως κατάλαβα γιατί την αγαπάς τόσο... γιατί απλά είναι υπέροχη!!!
    Η σαλάτα σου είναι φανταστική!!! Βέβαια εγώ θα την κάνω κανονικό γεύμα γιατί είναι και σούπερ χορταστική!!
    Καλή εβδομάδα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τη σαλάτα και για τη φίλη μου ;)
      Από ότι έμαθα περάσατε υπέροχα, μα είναι να μην περάσεις καλά σε τέτοια όμορφα μέρη;

      Διαγραφή
  2. Φανταστική σαλάτα με υπεροχα υλικά!! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός αβοκάντο με τις γαρίδες!! Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χαρά μου! Ωραιότατη σαλάτα!!Καλή εβδομάδα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικά υλικά, όλα ένα και ένα !!!
    Μπράβο Χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Τα υλικά αυτής της σαλάτας είναι αγαπημένα μου!

      Διαγραφή
  5. Πολυ πρωτότυπη η σαλάτα, θα την δοκιμάσω μιας και πρέπει να ξεκινήσω αυτήν τη δίαιτα επιτέλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα για δίαιτα δεν ξέρω αν κάνει...αλλά νόστιμη είναι, χιχιχι!

      Διαγραφή
  6. Πολύ εντυπωσιακή η σαλάτα σου, αλλά και πολύ ελαφριά για δίαιτα με αγαπημένα υλικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη! Είναι δροσιστική και ελαφριά πράγματι!

      Διαγραφή
  7. νομίζω ότι αυτή θα γίνει μια από τις αγαπημένες μου σαλάτες!! αγαπημένα υλικά!
    φιλιά και καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύκολη!!!
    Θα ήθελα να είχα μία τωρα για βραδυνό.
    Πολύ ωραία.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολη γιατί δεν είμαστε και για πολλά πολλά Μαρία μου ;)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Αυτή η σαλάτα κρατάει το καλοκαίρι λίγο ακόμα!
    Και πανεύκολη, και τόσο νόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οτι και να πω θα ειναι λίγο... δροσερή και νοστιμότατη!

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία σαλάτα και όχι τοσο συνηθισμένα τα υλικα της. Πρωτη φορά ακουω το σκόρδο τουρσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ! Σε προηγούμενη ανάρτηση το έχω φτιάξει και είναι εξαιρετικό. Πάει πολύ και σε βραστές σαλάτες για έξτρα γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή