A Trip to New York and a Giveaway/ Ταξίδι στη Νέα Υόρκη και δωράκια

Is everyone feeling perky today? Back on the road again, this time I invite you to join me in New York, the "Big Apple". For this trip I had harder choices to make, in regards to choosing the pictures I'm posting, there were so many places to visit and each and every one of them was important on our list...The funny thing is that I wanted to try the famous New York Cheesecake IN New York and we didn't even get to go to a restaurant..No time to waste, so we compromised with fast food.. Not cool..
We decided to stay in New Jersey since driving in New York is really scary and parking is very expensive. We were actually told that only a very small percentage of New Yorkers own a car for this reason (we never even saw a gas station in the city)  and also because of excellent public transportation and VERY cheap taxi fares.
About 650 km after we left home heading south, we reached our hotel, which was only 15min by bus from downtown Manhattan.

Είστε σε καλή διάθεση σήμερα? Πάλι παίρνουμε δρόμο, αυτή τη φορά σας προσκαλώ να έρθετε μαζί μου στη Νέα Υόρκη, το "Μεγάλο Μήλο". Γι αυτό το ταξίδι είχα μεγαλύτερη δυσκολία στην επιλογή των φωτογραφιών που θα μοιραστώ μαζί σας γιατί ήταν πολλά τα μέρη που είχαμε να επισκεφθούμε και τα είχαμε σημειώσει όλα σαν σημαντικά στο πρόγραμμά μας. Το ωραίο είναι ότι ήθελα να δοκιμάσω το πασίγνωστο Νew York Cheesecake στη γενέτειρά του και καταλήξαμε να μην πάμε ούτε σ'ένα εστιατόριο..Δεν υπήρχε χρόνος για χάσιμο, οπότε συμβιβαστήκαμε με fast food..Απαράδεκτο..
Αποφασίσαμε να μείνουμε στην πολιτεία της Νέας Υερσέης γιατί η οδήγηση στη Νέα Υόρκη είναι σκέτος τρόμος και η στάθμευση πανάκριβη. Μας είπαν ότι μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό των κατοίκων της πόλης έχει αυτοκίνητο, γι αυτό ακριβώς το λόγο  και εξ αιτίας του εξαιρετικού συστήματος συγκοινωνίας και του φθηνού κόμιστρου των ταξί (επίσης δεν είδαμε ούτε ένα πρατήριο βενζίνης στην πόλη).
Περίπου μετά από 650 χμ νότια από το σπίτι μας, φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας, που ήταν σε απόσταση 15' από το κέντρο της πόλης, το Μανχάτταν.

My hubby, who severely dislikes museums, was extremely gracious to spend a whole morning roaming the halls of The Museum of Natural History and sighed with relief when I told him we could finally go...

Το έτερό μου ήμισυ που απεχθάνεται τα μουσεία, επέδειξε άριστη διαγωγή εξερευνώντας τις αίθουσες του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας ένα ολόκληρο πρωινό και αναστέναξε με ανακούφιση όταν του είπα ότι ήταν ώρα να φύγουμε..

Knowing me, he knew what was coming the following day..The Metropolitan Museum of Art..I have to say he really enjoyed this one, because there were quite a few exhibits from both Ancient Greece and Egypt. He related more to those than to the dinosaurs..

Ξέροντάς με, ήξερε τι τον περίμενε την επόμενη μέρα..Το Μουσείο Τέχνης..Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό του άρεσε, επειδή είχε πολλά εκθέματα τόσο από την Αρχαία Ελλάδα όσο και από την Αρχαία Αίγυπτο. Τα βρήκε πιο ενδιαφέροντα από τους δεινόσαυρους..

The next museum we visited was The Intrepid Sea, Air and Space Museum..A second World War aircraft carrier is used to exhibit different kinds of war planes and helicopters, a Concord airplane and a space shuttle parked at the very edge of its deck. With a submarine next to it, and a multitude of flight simulators, it's a huge floating playground for boys of all ages, so my hubby was a happy camper with this one as well. Don't let me be misunderstood, girls of all ages would love it too!!!

Το επόμενο μουσείο που επισκεφθήκαμε ήταν το Intrepid, Μουσείο Θάλασσας, Αέρα και Διαστήματος..Ένα αεροπλανοφόρο από το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο χρησιμεύει σαν εκθεσιακός χώρος πολεμικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων, ενώ στο χείλος του καταστρώματος έχουν ένα αεροπλάνο τύπου Concord και ένα διαστημόπλοιο. Μ'ένα υποβρύχιο δίπλα του και πληθώρα προσομοιωτών πτήσης, είναι μια τεράστια πλωτή "παιδική χαρά" γι'αγόρια κάθε ηλικίας, μαζί και το δικό μου που έφυγε τρισευτυχισμένο και απ'αυτό. Με την ευκαιρία κορίτσια, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον και για μας!!!

Both my hubby and I LOVE boat rides, so the next natural thing to do was the 3hr cruise around the island of Manhattan..Funny thing how the Hudson river meets the Atlantic ocean at the point where we boarded.. We were both on the river and the ocean simultaneously.. On our trip  we got to go under the major bridges, Manhattan, Brooklyn and Washington, browsed the areas of Queens, Brooklyn and Bronx and skipped a few heartbeats admiring The Statue of Liberty on Staten Island and the Immigration Museum on Ellis Island, where all the ancestors of modern day New Yorkers registered upon their arrival.
Τόσο ο τζουτζούκος(χιχι) όσο κι εγώ έχουμε αδυναμία στις βόλτες με καραβάκι, οπότε η 3ωρη κρουαζιέρα γύρω από το Μανχάτταν ήταν η φυσιολογική συνέχεια..Περίεργο το ότι ο ποταμός Hudson εκβάλλει στον Ατλαντικό ακριβώς εκεί απ'όπου πήραμε το πλοίο..Βρεθήκαμε πάνω στο ποτάμι και τον ωκεανό ταυτόχρονα..Στη διάρκεια του ταξιδιού περάσαμε κάτω από τις γέφυρες  Manhattan, Brooklyn και Washington,είδαμε από μακριά τις περιοχές Queens, Brooklyn και Bronx, σταμάτησε η καρδιά μας όταν αγναντέψαμε το Άγαλμα της Ελευθερίας στο Staten Island  και το Μουσείο Μετανάστευσης στο Ellis Island, όπου υπάρχουν τα μητρώα όλων των προγόνων των σημερινών κατοίκων της Νέας Υόρκης.

Once we saw the city by way of water, we decided to see it by way of land as well...Another two hours well spent sitting on the deck of a double decker bus, driving around the neighbourhoods of N.Y. Our guide was really funny and gave us a lot of information, which I can't share with you, for the sake of space..Some random pictures...

Αφού είδαμε την πόλη από τη θάλασσα, αποφασίσαμε να τη δούμε και από την ξηρά..Περάσαμε άλλες δυο ώρες περιήγησης σ'ένα διώροφο λεωφορείο, πέρα δώθε στις γειτονιές της πόλης..Ο ξεναγός μας ήταν πολύ αστείος και μας έδωσε πολλές πληροφορίες τις οποίες δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας λόγω χώρου...Μερικές φωτογραφίες όμως...

How could I leave the most fascinating place of all out of this..??? Times Square!!Thousands of people walking around us, weird characters like Candy Man, The Naked Cowboy, Spiderman and Cookie Monster, bright billboards, lots of food kiosks, and lots of police, in the most well-known North-American square, especially on New Year's Eve, where the countdown for the New Year takes place..Hope you enjoy these pictures, as well as today's post..
Τελειώνοντας, πως θα μπορούσα να παραβλέψω το πιο συναρπαστικό μέρος της πόλης??? Το Times Square!! Χιλιάδες κόσμου να περπατούν γύρω μας, περίεργοι χαρακτήρες όπως ο Candy Man, The Naked Cowboy, Spiderman  και Cookie Monster, φωτισμένες πινακίδες παντού, πάμπολλα περίπτερα φαγητού και φοβερή αστυνομική δύναμη, στην πιο πασίγνωστη πλατεία της Β.Αμερικής, ειδικά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, τη νύχτα που γίνεται η αντίστροφη μέτρηση για το Νέο Χρόνο. Εύχομαι να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση και οι φωτογραφίες..

And now our GIVEAWAY! We decided to have one, once we reached 500 followers, due to vacations however we took longer to announce and now we're already past that number..Taking this opportunity, I would like to say that we value each and every follower and each and every visitor and we would like to thank you all for joining us in our food explorations!!!We have 3 gifts:
1) A star shaped silicon form
2)A silicon cupcake form with fall leaf prints
3)A set of Brownie stensils
The draw will take place Thursday, September 27th, at midnight, for all who leave a comment here.
                                           GOOD    LUCK   TO   ALL!
Ώρα τώρα για τα ΔΩΡΑΚΙΑ!!! Αποφασίσαμε να κάνουμε μια κλήρωση με τη συμπλήρωση 500 αναγνωστών, αλλά το καθυστερήσαμε λόγω θερινών διακοπών με αποτέλεσμα να έχουμε υπερβεί αυτόν τον αριθμό...Με την ευκαιρία, θα ήθελα να σας πω ότι εκτιμούμε τις επισκέψεις όλων όσων παρακολουθούν τις μαγειρικές μας εξερευνήσεις και σας ευχαριστούμε πολύ!!! Έχουμε 3 δωράκια:
1) Μια φόρμα σιλικόνης σε σχήμα αστεριού
2) Μια φόρμα για cupcakes με αποτυπώματα φθινοπωρινών φύλλων
3) Ένα σύνολο στένσιλ για Brownies
Η κλήρωση θα γίνει την Πέμπτη, 27 Σεπτέμβρη, τα μεσάνυχτα, για όσους αφήσουν σχόλια εδώ.
                                                        ΚΑΛΗ   ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

1. Ήρθα πρώτη!! Υπέροχη ξενάγηση. Με ξεσήκωσες τώρα κι έχω και ξάδελφο στη Ν. Υόρκη.
    Να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας

2. Αχ ωραίο ταξίδι μου έκανες,είναι όνειρο ζωής να επισκεφθώ τα μέρη που πήγες εσύ ,αλλα κι αν ποτέ δεν πάω μου τα έδειξες τοσο ωραία όλα,νάσαι καλά και να πάς όπου αλλού επιθυμίσεις.Καλή επιτυχία στην κλήρωση,καλό μας βράδυ.

3. Τέλεια ξενάγηση φοβερό μέρος.Έχω πάει και μου άρεσε πάρα πολύ.Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!!

4. Τι ωραία ανάρτηση! Μας ταξίδεψες!

5. Πολύ ωραίο ταξίδι και πολύ ωραίες φωτογραφίες!Θα'θελα να'μουν εκεί!

6. Με ταξίδεψες σε μέρη όπου δεν πήγα και, μάλλον, δεν πρόκειται να πάω.
    Ευχαριστώ!

7. Τί μου θύμισες!!!
    Υπέροχες οι βόλτες σου!!!

8. Τελειες οι φωτο απο ΝΥ, μου εφεραν ωραιες αναμνησεις στο μυαλο!
    Πολυ καλη κ η επιλογη δωρων για το giveaway! :)

9. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες και η περιγραφή! Έχω βρεθεί πριν χρόνια στη Ν.Υόρκη για 10 μέρες, αλλά μου φαίνεται ότι εσύ σε συντομότερο δίαστημα είδς πολλά περισσότερα!

10. Τι ωραία βόλτα!!! Δυστυχώς δεν είχαμε προλάβει να πάμε στη Νέα Υπόρκη όταν είχα έρθει! Πολύ ωραία μας ταξίδεψες! Να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας!

11. Τί υπέροχο ταξίδι!!! Με ταξίδεψες με τις υπέροχες φωτογραφίες σου! Να είσαι καλά και να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας γιατί οι γευστικές σας εξερευνήσεις είναι πολύ ωραίες!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

12. υπεροχη η Νεα Υορκη....ταξιδευεις μονο με τις φωτο...φανταζομαι εσεις που ησασταν εκει πως νιωσατε...να μας χιλιασετε εμας τους αναγνωστες σας και να συνεχισετε να μας δειχνετε νοστιμιες!!!

13. Χαρά μου, τι όμορφη παρουσίαση της ΝΥ! Γεμάτη Χαρά!
    Όσες φορές και να πάω στην πόλη αυτή δεν την χορταίνω!
    Όσο για τους αναγνώστες σας να τους χιλιάσετε!
    Πολλά φιλάκια

14. Συγχαρητήρια για τους αναγνώστες. Να τους χιλιάσετε. Τα δώρα του giveaway είναι υπέροχα, ευχαριστούμε για την ευκαιρία!

15. Να ζείτε όμορφη ζωή!Οι αναγνώστες θα θέλουν να την μοιράζονται και θα αυξάνονται. Το δικό μου καλύτερο φαγητό στη Νέα Υόρκη ήταν ένα corn bread που έφτασε στο τραπέζι με αφρισμένο βουτυράκι, μέσα σε ένα καυτό πήλινο! Το πιο εντυπωσιακό ήταν οι γλάροι τους :είχαν τα πιο ψηλά πόδια που είχα δει ποτέ σε γλάρο!

16. New York-New York!!!!!!!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σας, ο γιός μου θα τρελαινόταν κυριολεκτικά στο Μουσείο Φυσικής Ιστοριάς με τους δεινόσαυρους, μακάρι η οικονομική κρίση να μην μας είχε "χτυπήσει" τόσο αλύπητα.............

17. Ένα ταξίδι - στόχος, που πολύ θα ήθελα να πραγματοποιηθεί, αλλά για να είμαι απόλυτα "σοβαρή" δεν το βλέπω ούτε στα επόμενα 20 χρόνια!!!

Σ' ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας έδωσες Χαρά.

18. Αχ βρε Χαρά τυχερή!!!
    Υπέροχο το ταξίδι σου και υπέροχα μας ταξίδεψες κι εμάς, έστω και νοερά!
    Φιλάκια!

19. Και εγώ θέλω Νέα Υόρκη ... όταν κερδίσω το λαχείο θα πάω.

Ευχαριστούμε που μοιράστηκες τις φωτογραφίες σου μαζί μας.

Πάω να τις ξαναδώ !

Συγχαρητήρια για τους αναγνώστες ... να τους χιλιάσετε.

Φιλιά

20. Υπεροχα ολα!!Και το ταξιδι και τα δωρακια!!!Καλο χειμωνα και καλη επιτυχια!!

21. Το παρατήρησα απο ένα σχόλιο σου στο face ότι πήγατε New York,δεν ξέρεις πως περιμένω αυτά τα χαρτιά μου να γίνουν επιτέλους για να μπορέσουμε να βγούμε απο τον Καναδά. Οι φωτογραφίες τι να πω, όλες φανταστικές, θέλω θέλω θέλω!!!
    Να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες ακια ακόμη παραπάνω!
    Τα δωράκια τέλεια! Τα θέλω κ αυτά!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

22. Τι τέλειες φωτογραφίες !!! Πολύ ωραία εγγραφή !!!!

23. Πολύ ωραία η ανάρτηση, ταξιδέψαμε για λίγο στα γρήγορα....

24. Πολύ ωραία η ξενάγηση ! ισως πάω κάποια μέρα έχω συγγενείς στη Ν.Υόρκη, θα δούμε! καλό βράδυ!

25. Ωραια ξεναγηση και ετσι που μας τα εξηγησες φαινεται οτι περασατε πολυ ομορφα.

26. Xara, thanks for sharing all the amazing photos from New York! You were so lucky to be able to take in all the sights by 'sea, and land' and did not miss one great scene, including the museums. Really enjoyed the tour along with you:)xo

27. Καλημέρα Χαρά!
    Λατρεύω τις ταξιδιωτικές αναρτήσεις και η δική σου ήταν ιδιαίτερα απολαυστική!
    Θα θέλαμε πολύ να επισκεφτούμε την ξακουστή Νέα Υόρκη, ελπίζω να τα καταφέρουμε! Απ' ότι φαίνεται έχει υπερβολικά πολλά αξιοθέατα!
    Συγχαρητήρια για τους αναγνώστες, άντε με το καλό και οι 600 τώρα!
    Με γεια και η καινούρια εμφάνιση του blog!
    Τα δωράκια είναι τέλεια, σταυρώνω τα δάχτυλά μου και ελπίζω να είμαι μία από τις τυχερές!
    Φιλιά

28. Χαρούλα & Μαρία να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας και πάντα να σας απολαμβάνουμε.

Χαρα ευτυχώς που είσαστε κι εσείς οι ''ξενιτεμένοι'' και μας ταξιδεύεται που και που. Ωραία μέρη κι ωραία ξενάγηση.

Φιλιά

29. Excelente post amiga me gustaría estar allí otra vez ya hacen 10 años que fuí,el museo es fantástico,abrazos hugs,hugs.

30. Αγαπω τα ταξιδια και τα μουσεια7 Ελπιζω να παω μια μερα και στην Αμερικη.

31. Fabulous trip! Love the museums, the Natural History was always a favorite in my family. I have yet to go to the Intrepid. But I have taken the cruise around Manhattan! So much to see and do here.

32. Πόσο όμορφα την παρουσίασες αυτή την πόλη! Ζω εδώ τα τελευταία 3 χρόνια και οι ομορφιές είναι τόσες πολλές που δεν χωράνε σε ένα blog ολόκληρο! Ελπίζω την επόμενη φορά που θα βρεθείς ξανά εδώ να συναντηθούμε!

33. Καλημέρα κοριτσάκια!!!
    θέλω κι εγώ Νέα Υόρκη!!! κλαψ κλαψ!
    πολύ ωραία τα δωράκια σας, ελπίζω να είμαι τυχερή!
    φιλιά και καλό σ/κ :)

34. Εντυπωσιακό το οδοιπορικό στη Ν.Υ. ακολούθησα φωτογραφικά τα βήματα της κόρης μου,όπως μου τα είχε περιγράψει!
    Εύχομαι σε πολλές άλλες τέτοιες εμπειρίες και σε αύξηση των αναγνωστών γιατί είναι αξιολογο Ιστολόγιο!
    Φιλιά

35. What fabulous pictures. It looks like you had perfect weather for your visit. New York is great at any time of year but good weather can make it a great adventure. I hope you are having a great weekend. Blessings...Mary

36. What a fun trip! It looks like you hit all the best spots! Thanks for holding the giveaway - cute stuff!

37. Οι ταξιδιωτικες αναρτησεις ειναι το καλυτερο μου!

38. Να τους χιλιάσετε και όχι μόνο τους αναγνώστες!! Υπέροχο το ποστ!!

Μας περπατάς σε μέρη που δεν ξέρω αν θα πάμε ποτέ, μέσα από τέτοιες αναρτήσεις τα γνωρίζουμε κι εμείς! Καλό βράδυ!

39. Ωραίο ταξίδι και ωραίες φωτογραφιες!!!
    Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!

40. Όμορφη περιγραφή, φοβερές φωτογραφίες...πόσο μα πόσο ζηλεύω..:)

41. Εύχομαι να καταφέρω κάποια στιγμή και να πάω στην Νέα Υόρκη που μου άρεσει τόσο!!!
    Σας εύχομαι τα καλύτερα κορίτσια και μας ταξιδέψετε υπέροχα!!! Τέλεια και τα δωράκια... Πολλά φιλια!!!

42. How fun, I'm headed to NYC next month, thanks for all the great tips!

43. Να μας χιλιάσετε κορίτσια!!
    Πολύ όμορφο ταξίδι με υπέροχες φωτογραφίες.
    Πόσο έχω λαχταρήσει ένα γνήσιο 'χάμπουργκα'{η μαμά μου ακόμη έτσι το λέει} hamburger!!
    Φιλιά.

44. Το ονειρο μου ειναι να παω ΑΜερικη
    Να σε καλα μας ταξιδεψες με τις ομορφες φωτογραφιες σου!!!

45. Τι μου θυμίζεις τώρα! Ήμουν εκεί τον Ιούλιο και πραγματικά αισθανόμουνα σα να βλέπω ταινία -και να 'μαι κι εγώ μέσα! Σου εύχομαι να μπορέσεις να ξαναπάς και να κάνεις όσα ταξίδια ονειρεύεσαι σε όλο τον κόσμο!