κριθαράκι με σπανάκι και αμύγδαλα / Orzo with spinach and almonds

Πάλι ζυμαρικό θα μου πείτε! Τι να κάνουμε, με τις δουλειές που μας έχουν πέσει, ο προγραμματισμός στο blog μας έχει πάει χάλια αυτό τον καιρό, οπότε..... ότι έχουμε βάζουμε, χαχα!
Πάντως το φαγητό μας είναι νηστίσιμο οπότε είμαστε μέσα στο πνεύμα της εποχής. Την ιδέα με το κριθαράκι στο τηγάνι την είχα δει στο blog της Κικής από τη Μικρή κουζίνα και μου άρεσε πολύ.

χρειαζόμαστε
1 1/2 φλιτζάνι κριθαράκι
1/4 φλιτζάνι αμύγδαλο φιλέ
1 κόκκινη πιπεριά σε κυβάκια
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
1/2 κουταλάκι μαραθόσπορο σπασμένο
400 ml ζωμό λαχανικών ή κύβο με το αντίστοιχο νερό
100 γρ baby σπανάκι (υπάρχει έτοιμο, καθαρό σε ΣΜ)
1 κουταλιά βαλασαμικό ξύδι (κατά προτίμηση άσπρο)
1 κουταλιά ελαιόλαδο
αλάτι-πιπέρι

Ζεσταίνουμε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι, προσθέτουμε τα αμύγδαλα, τα ψήνουμε για 2-3 λεπτά και τα βγάζουμε. Στο ίδιο τηγάνι ρίχνουμε το λάδι, τις πιπεριές και το σκόρδο. Σοτάρουμε για 3-4 λεπτά και προσθέτουμε το κριθαράκι. Ανακατεύουμε για 1-2 λεπτά ακόμα μέχρι να αρχίσει να παίρνει ένα πιο σκούρο χρώμα. Προσθέτουμε το ζωμό τους σπόρους του μάραθου και αλατοπίπερο. Μαγειρεύουμε το κριθαράκι ανακατεύοντας μερικές φορές μέχρι να απορροφηθούν τα υγρά του, περίπου 7-8 λεπτά. Προσθέτουμε 1 1/2 φλιτζάνι νερό και συνεχίζουμε το μαγείρεμα, μέχρι να έχει σχεδόν απορροφήσει τα υγρά του αλλά όχι εντελώς. Προσθέτουμε και το σπανάκι και μαγειρεύουμε για ένα λεπτό ακόμα. Βγάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το ξύδι. Σερβίρουμε με τα αμύγδαλα φιλέ.
Pasta again??? What can we say, due to our overloaded schedule, our blog planning seems to be going down the drain lately....this is exactly why we post whatever we have...lol...The recipe today is vegan, a sign of the times..I got the idea for pan cooked orzo from Kiki's blog, Μικρή Κουζίνα.

we need
1 1/2 cups orzo
1/4 cup flaked almonds
1 red bell pepper, chopped
2 cloves garlic, finely chopped
1/2 tsp fennel seed, crushed
14 oz vegetable broth, or vegetable cube plus water
1/4 lb baby spinach
1 Tbsp balsamic vinegar (preferably white)
1 Tbsp olive oil
Salt and Pepper, to taste

In large, non-stick pan, brown almonds for 2-3 min, then transfer to bowl. In the same pan, saute peppers and garlic in olive oil for 3-4 min, then add orzo. Stir for 1-2 more min, until it starts getting darker. Add broth, fennel seed, salt and pepper. Let orzo cook,stirring from time to time, until all liquid is absorbed, 7-8 min. Add 1 1/2 cups water and continue cooking until water is almost absorbed. Add spinach and allow to cook for 1 more min. Remove from stove and mix in vinegar. Serve with flaked almonds.

15 σχόλια:

  1. Τα ζυμαρικά Μαρία δίνουν και παίρνουν και στο δικό μας σπίτι.
    Το κριθαράκι σου πάντως φαίνεται νοστιμότατο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία,θυμήθηκα-ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!

    Τι πρωτότυπο,δεν το έχω δει αυτό το φαγάκι,πόσο μάλλον δοκιμάσει-τα υλικά του και οι γεύσεις τους μου αρέσουν.
    Είναι ιδανικό για τη Μ. Εβδομάδα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο και νηστίσιμο το κριθαράκι σου!
    Το κριθαράκι στο τηγάνι με έχει βολέψει πολλές φορές κι εμένα.
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου ζυμαρικά να 'ναι και όπως να 'ναι!!
    Μ' αρέσουν τα υλικά που έχεις χρησιμοποιήσει, ταιριάζουν όμορφα μεταξύ τους!
    Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ιδέα νηστίσιμη!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα πω "Πάλι ζυμαρικό!" θα έχω πάθει μετάλλαξη! Λατρεύω τα ζυμαρικά και το δικό σου Μαράκι φαίνεται υπέροχο!
    Και ξέρεις τι μου αρέσει η οικονομία στα σκεύη! Βαριέμαι το πλύσιμο των κατσαρολιών σαν τρελή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια ιδέα το κριθαράκι μαζί με σπανάκι, μου αρέσουν πολύ αυτά τα δύο υλικά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα! Με εντυπωσιάζει το πόσο εύκολα μπαίνει το σπανάκι παντού! Τι ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλό πιάτο....μου άρεσε...να σαι καλά....καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από χθες μου κλείνει το μάτι αλλά ο μπλόγκερ δεν με άφηνε! Καλό και μυρωδάτο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία πρόταση, φαίνεται νοστιμότατο!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαρία μου και καλό μήνα!!!Πολύ όμορφο πιάτο μου αρέσει έτσι όπως συνδύασες τα υλικά!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ και μου αρέσει το κριθαράκι!!!
    Ενδιαφέρων...
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανάγκα και οι Θεοί πείθονται Μαρία μου!
    Τις μέρες αυτές τα ζυμαρικά πάντα έχουν την τιμητική τους με ότι σαλτσούλες και υλικά μπορούν να συνδυαστούν και για τους νηστεύοντες.
    Ασε που γίνονται και συναρπαστικά.
    Καλημέρες και καλό μήνα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ όλους φίλοι μου! Καλό ανοιξιάτικο μήνα να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή